ارتباط مستقیم با 30555 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی سایت مدرسین تدریس ریاضی و ریاضیات مهندسی

سایت مدرسین تدریس ریاضی و ریاضیات مهندسی

به اشتراک گذاری

اگر در جستجوی سایت مدرسین تدریس ریاضی و ریاضیات مهندسی هستید ... اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی به مدرس نیاز دارید .... اگر می خواهید برای یادگیری بهتر درس ریاضی از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید .... در صورتیکه در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و دانشگاه حضور نداشته اید و با شرکت در کلاسهای خصوصی قصد دارید غیبتهای خودتان را جبران نمائید ... اگر درس ریاضی را یاد گرفته اید ولی تمرینات را نمی توانید حل کنید ....



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟

در صورتیکه در ترمهای قبل در درس ریاضی عملکرد خوبی نداشته اید و این ترم می خواهید به بهترین شکل از پس امتحانات برآئید ... در صورتیکه قصد دارید ریاضی را از پایه یاد بگیرید و در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه به سوالات پایه ای شما که مربوط به سالهای گذشته است پاسخ داده نمی شود ... اگر در حال آمادگی برای کنکور کارشناسی و یا کنکور ارشد هستید و درس ریاضی برای شما ضریب بالایی دارد و می خواهید درصد خوبی را در آن کسب کنید .... در هر صورت ...

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. برای دانلود جزوات و نمونه سوالات امتحانی ریاضی دبیرستان و دانشگاه هم بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


پیشنهاد می شود مقاله نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی را بخوانید.




دانلود مطالب و جزوات آموزشی و فرمولهای انتگرال، حد و مشتق







دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی و جزوات آموزشی ریاضی دانشگاه







اگر مدرس ریاضی هستید و در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضیات دبیرستان و دانشگاهی فعالیت دارید هم می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) درج کنید.

برای ثبت آگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. همانطور که گفته شد، مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود: تدریس خصوصی ریاضی و ریاضی مهندسی + دانلود جزوه و سوال امتحانی

در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی ریاضی مهندسی به ارائه خدمات نیاز دارید و برای یادگیری بهتر این درس هم می خواهید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس ریاضی مهندسی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی مهندسی کلیک نمائید.



مطالعه نمائید: نحوه یادگیری عمقی و مفهومی درس ریاضی با حل تمرین و مسئله

استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس ریاضی و ریاضی مهندسی و همچنین کلاسهای خصوصی برای سایر دروس در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد و در کنار آنها خود دانش آموز و دانشجو تمرین و مسئله حل کند و مرور را هم از یاد نبرد، برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات خوب  می تواند مفید و موثر باشد. اگر شما هم به هر دلیلی نتوانسته اید در کلاسهای تدریس ریاضی مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید کلاسهای تدریس خصوصی گزینه خوبی برای شما است. البته همانطور که گفته شد خودتان هم باید مسئله حل کنید و مطالبی که در این جلسات ارائه می شود را بخوانید.


آمار بازدید: 724 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image