ارتباط مستقیم با 30547 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی امتحانات میان ترم و پایان ترم و تدریس خصوصی

امتحانات میان ترم و پایان ترم و تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در امتحانات میان ترم و پایان ترم استفاده از جلسات تدریس خصوصی است. البته همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شد، اگر بتوانید کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید به نسبت ایام امتحانات خیلی بهتر است. ولی به هر حال اگر در حال حاضر که مشغول مطالعه این مطلب هستید، ایام امتحانات فرا رسیده است هم کلاسهای تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟

در طول ترم سعی کنید در کلاسهای تدریس مدرسه و یا دانشگاه شرکت کنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید در کلاسهای مدرسه و دانشگاه حاضر شوید، جلسات تدریس خصوصی جایگزین خوبی برای این کلاسهای می تواند باشد. خصوصا برای درسهایی همچون ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، شیمی، زیست و ... شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زیست و ... کاملا موثر خواهد بود.

در کلاسهای تدریس خصوصی حتما سعی کنید از جزوه کلاس تدریس مدرسه یا دانشگاه استفاده کنید. می تواند تمرین و مسائل و مثالها را از کتاب درسی حل کنید. یا حتی اگر مدرس شما مثالهای اضافه تری داشت حل کردن آنها برای تمرین بیشتر بد نیست ولی جزوه کلاس مدرسه و دانشگاه را در اولویت قرار دهید. چون در نهایت سوالاتی که در امتحان باید به آنها پاسخ دهید بر مبنای جزوه کلاس اصلی خواهد بود.



پیشنهاد می کنیم مقاله استفاده بهینه از کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.

کلاسها و جلسات تدریس خصوصی اگر به درستی استفاده شوند برای موفقیت در تحصیل و ارتقای معدل و همچنین برای یادگیری سریعتر دروس و برای کسب رتبه برتر در کنکور می تواند مفید باشد. البته سعی کنید در کنار جلسات تدریس خصوصی حتما خودتان مطالعه کنید و تمرین و مسئله هم حل کنید. خصوصا وقتی از جلسات
تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی جبر و احتمال، تدریس خصوصی ریاضی گسسته و ... استفاده می کنید، حل تمرین و مسئله واقعا لازم است. اینکه فکر کنید با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی دیگر لازم نیست خودتان تلاش کنید اصلا درست نیست.


برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید. برای دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی هم بر روی لینک دانلود سوال امتحانی و جزوه کلیک کنید. تعدادی از مدرسین تدریس خصوصی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.



این مقاله را هم بخوانید: کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر


آمار بازدید: 577 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image