ارتباط مستقیم با 30591 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی درج آگهی تدریس در ایران مدرس و افزایش درآمد از تدریس خصوصی

درج آگهی تدریس در ایران مدرس و افزایش درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

جذب شاگرد و افزایش درآمد از تدریس خصوصی با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی ممکن است. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

اگر از کار کردن با آموزشگاهها خسته شده اید و به صورت مستقل می خواهید در زمینه تدریس و آموزش فعالیت داشته باشید .... اگر از پرداخت درصد بالایی از مبلغ حق التدریس به آموزشگاهها خسته شده اید ... اگر می خواهید خودتان شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید ... اگر قصد دارید به جمع مدرسین بزرگترین سایت تدریس ایران بپیوندید ... در هر صورت آگهی خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج کنید.

اگر می خواهید به صورت جدی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و قصد دارید راهکارهای مختلف کسب درآمد از تدریس خصوصی را بشناسید بر روی لینک زیر کلیک نموده و آن را مطالعه کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ را هم بخوانید.

سایت ایران مدرس بازدید بالایی دارد. بنابراین اگر آگهی تدریس خودتان را در این وب سایت ثبت کنید، تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. این وب سایت به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. بنابراین با درج تبلیغ در ایران مدرس آگهی شما بین هزاران آگهی با موضوعات مختلف گم نشده و به راحتی دیده خواهد شد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته و از تدریس درآمد کسب کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای درج تبلیغ شماست.


برای جذب شاگرد، کسب درآمد از تدریس خصوصی و یا افزایش درآمدتان ار کار تدریس، فرصت درج اگهی رایگان تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس: - تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس ثبت نامی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.


آمار بازدید: 3024 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
طاهره قرباتی چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

لیسانس مترجمي زبان انگلیسی ، سابقه کار آموزشگاهی و خصوصی مدارس ، تفهیم آسان قواعد زبان به زبان آموز، مخصوص نوجوانان و خانم ها لطفا تماس بگیرن

امیر حاجی پور دوشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

عالی بود