ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله بازار کار تدریس خصوصی بهترین گزینه به عنوان کار و شغل پاره وقت

تدریس خصوصی بهترین گزینه به عنوان کار و شغل پاره وقت

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی به عنوان کار و شغل دانشجویی و استخدام دانشجویی و یا کار و شغل پاره وقت برای هر فردی بهترین گزینه  و یا یکی از بهترین گزینه ها است. تدریس خصوصی انعطاف زمانی بسیار خوبی دارد. شما در هر ساعتی از روز می توانید کلاس خودتان را با شاگردانتان هماهنگ نموده و در کنار شغل و کار دیگری که دارید و یا در کنار تحصیل خودتان کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را برگزار نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزیتهای تدریس خصوصی به عنوان یک کار و شغل پاره وقت و تمام وقت چیست؟



به عنوان مثال، اگر شما دانشجو هستید می توانید کلاسهای خودتان را شرکت کنید و در اوقات دیگر که خودتان کلاس ندارید، می توانید جلسات تدریس خصوصی را برگزار نمائید. یا اگر کارمند هستید و مثلا تا ساعت 4 سر کار هستید، جلسات تدریس خصوصی را می توانید بعد از ظهر برگزار نمائید و درآمد دومی را برای خودتان داشته باشید. مزیت دیگری که کار تدریس به نسبت انواع مشاغل و کارهای دیگر دارد این است که کار تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد درامد خوبی دارد. اگر خوب تدریس کنید و در کار تدریس حرفه ای شوید، درامد شما از این کار به تدریج بیشتر و بیشتر هم خواهد شد. برای افزایش درامدتان از تدریس خصوصی اولا کلاسهایی را قبول کنید که به محل سکونت شما نزدیک باشد و در راه خیلی زمان از دست ندهید و ثانیا سعی کنید درسهایی را تدریس کنید که بر انها مسلط هستید و برای تدریس آنها خیلی لازم نباشد قبل از جلسات تدریس خصوصی مطالعه کنید و در خودتان آمادگی ایجاد نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی را هم بخوانید.



یکی از بهترین راهکارها برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از تدریس ثبت آگهی رایگان و یا تبلیغات ویژه تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس: - تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس ثبت نامی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است (بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). با درج تبلیغات رایگان تدریس در این وب سایت به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده وشاگرد جذب خواهید کرد. برای ثبت آگهی تدریس برق صنعتی، تدریس ریاضی، تدریس فیزیک و ... و یا تدریس در هر زمینه دیگری در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید. در ادامه، پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.



مطالعه مقاله چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟ هم مفید است.



در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه نموده و بازدهی آن را افزایش دهید. مدرسینی که در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و در حال حاضر آگهی ویژه دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.


آمار بازدید: 1656 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image