ارتباط مستقیم با 30592 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی رفع اشکال و موفقیت در تدریس خصوصی

رفع اشکال و موفقیت در تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

مهمترین کاری که یک مدرس خصوصی خوب در جلسات تدریس خصوصی باید انجام دهید رفع اشکال است. شما به عنوان یک مدرس خصوصی باید در قدم اول اشکال شاگرد خودتان را تشخیص دهید و در ادامه روند کلاس را به گونه ای در نظر بگیرید که اشکال شاگردتان برطرف شود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه خوب تدریس کردن و موفقیت در تدریس خصوصی

فرق جلسات تدریس خصوصی با جلسات تدریس گروه و کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه در این است که یک مدرس دبیرستان یا دانشگاه سرفصلهایی که برای درس در نظر گرفته شده است را باید به اتمام برساند در حالیکه مدرس خصوصی باید برای هر کدام از شاگردهای خودش اشکال و نقاط ضعف او را تشخیص داده و سعی کند در جلسات تدریس خصوصی این اشکالات برطرف گردد.

برای هر کدام از شاگردهایتان در جلسه اول حین پیش بردن درس سوال بپرسید. از شاگردتان بازخورد بگیرید و مرحله به مرحله که درس را پیش می برید با پرسیدن سوالاتی سطح علمی و میزان اطلاعاتی که دارد را محک بزنید. سپس کلاس خودتان را به گونه ای پیش ببرید که برای او مفید باشد.



پیشنهاد می شود مقاله 7 رمز موفقیت در تدریس خصوصی را هم بخوانید.

بسیاری از مدرسان تدریس خصوصی سعی می کنند در جلسه اول با آب و تاب تدریس کنند و به این ترتیب نشان دهند که فن بیان خوبی دارند و خوب تدریس می کنند. ولی اگر مطالبی که شما ارائه می کنید به درد شاگرد شما نخورد هر چقدر خوب هم آنها را بیان کنید فایده ای ندارد. بنابراین در مرحله اول سعی کنید تشخیص دهید که اشکال کار کجاست و در ادامه در جهت رفع اشکال پیدا شده اقدام کنید و تدریس و کلاسها را در آن جهت پیش ببرید.





مطالعه مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران هم می تواند مفید باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 811 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image