ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مکمل های تدریس خصوصی را بشناسید

مکمل های تدریس خصوصی را بشناسید

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و پیشرفت تحصیلی استفاده کنید، در کنار جلسات تدریس خصوصی از مکمل های آن هم استفاده کنید. مکمل های جلسات تدریس خصوصی به صورت زیر است:

1- مطالعه: تنها استفاده از جلسات تدریس خصوصی و یا حتی فقط حضور در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه نمی تواند باعث موفقیت تحصیلی و پیشرفت تحصیلی شما باشد. در کنار شرکت در جلسات تدریس و تدریس خصوصی خودتان حتما مطالعه کنید و روی مباحث مطرح شده در کلاسها تفکر و تامل کنید. حین مطالعه ممکن است سوالهایی برای شما پیش بیاید و همین سوالات را در جلسات تدریس مطرح کنید. به این ترتیب درس را بهتر یاد خواهید گرفت.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی در امتحانات با نمره خوب قبول شویم؟ را هم بخوانید.

2- مرور پس از جلسات تدریس: پس از جلسات تدریس خصوصی و حتی پس از جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه حتما در حد 10 دقیقه هم که شده مطالب ارائه شده را مرور کنید. همین زمان کمی که برای مرور در نظر می گیرید باعث می شود مطالب در ذهنتان باقی بماند و در جلسات بعدی تدریس درک بهتری از مطالب ارائه شده داشته باشید.

3- حل تمرین و مسئله: برای یادگیری دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی و دروس تحلیلی در مقطع دانشگاه حل تمرین و مسئله حیاتی است. تنها به مثالها و تمریناتی که در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه حل می شود اکتفا نکنید و حتی مسائلی که در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی حل می شود کفایت نمی کند. تا جایی که وقت به شما اجازه می دهد تمرین و مسئله حل کنید. اشکالاتی که پیش می آید را یادداشت نموده و در جلسات تدریس و تدریس خصوصی مطرح کنید. با حل تمرین و مسئله تسلط شما بر مطلب بیشتر و بیشتر خواهد شد.



مطالعه مقاله نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب هم مفید است.


در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند (بیش از هر سایت تدریس دیگری). برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس و انتخاب مدرس خصوصی مورد نظر خودتان بر روی لینک مدرس خصوصی کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 491 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image