ارتباط مستقیم با 30599 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی مزیتهای کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی

مزیتهای کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی

به اشتراک گذاری

کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی برای پیشرفت تحصیلی، موفقیت در تحصیل، کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش معدل مزیتهای فراوانی دارد. همانطور که می دانید در حال حاضر، معدل دانش آموزان در رتبه کنکور آنها هم تاثیر می گذارد. بنابراین اگر دانش اموزان از جلسات تدریس خصوصی در دوران تحصیل استفاده کرده باشند، و معدل بالایی کسب کرده باشد، این امر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در رتبه کنکور او هم موثر است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: آیا تدریس خصوصی برای قبولی در امتحانات مفید است؟



به صورت مستقیم یعنی اینکه خود معدل در رتبه کنکور 20 تا 30 درصد تاثیر دارد و به صورت غیر مستقیم یعنی اینکه وقتی دانش آموزی با تلاش و پشتکار خود و با استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی توانسته است درس را خوب یاد بگیرد و معدل بالایی داشته باشد، طبیعتا در کنکور هم رتبه خوبی کسب خواهد کرد. بنابراین برای موفقیت در تحصیل در دوران دبیرستان و برای کسب رتبه برتر کنکور کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. البته همه کارها را نمی توان به کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی سپرد. خود دانش آموز و دانشجو هم باید مطالعه کند، تمرین حل نماید و پشتکار داشته باشد. کلاسهای خصوصی باید در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه و در طول ترم برگزار گردد. موکول کردن جلسات تدریس خصوصی به ایام امتحانات فایده زیادی ندارد. البته اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید ایام امتحانات است دیگر چاره ای نیست و باید سعی کنید با یک مدرس خوب هماهنگ کنید. ولی اگر هنوز تا ایام امتحانات وقت دارید هر چه زودتر استفاده از جلسات تدریس خصوصی را شروع کنید.



پیشنهاد می شود مقاله چرا تدریس خصوصی برای آموزش بهتر دروس لازم است؟ را هم بخوانید.



در حالتی که دانش آموز یا دانشجو نتوانسته است در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه شرکت کند و یا با وجود اینکه در کلاس حاضر بوده است، نتوانسته مطلب را به خوبی فرا بگیرد استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. جلسات تدریس خصوصی فقط برای دانش آموزان و دانشجویان ضعیف نیست. ممکن است دانش آموز یا دانشجویی در مبحثی اشکال پایه ای داشته باشد. در این حالت نیز استفاده از کلاسهای خصوصی و هماهنگی با یک مدرس خصوصی خوب می تواند راهگشا باشد. استفاده از کلاسهای خصوصی برای افزایش معدل، موفقیت در تحصیل و کسب رتبه برتر در کنکور موثر است.



مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می گردد: کلاس های تدریس خصوصی و یادگیری سریع تر دروس





کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه مزیتهای فراوانی دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی چون تعداد افراد حاضر در کلاس کم است (1 تا 3 نفر) یادگیری بهتر اتفاق می افتد. دانش آموز و دانشجو هر سوالی که داشته باشد می تواند بپرسد و حتی اشکالات پایه ای هم در این کلاسهای خصوصی قابل رفع است. تمرین و مسئله بیشتری را در کلاسهای تدریس خصوصی می توان حل کرد و به خاطر وقت بیشتری که وجود دارد، تمامی اشکالات اساسی قابل رفع است. در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده اند (بیش از هر سایت تدریس دیگری). برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس و انتخاب مدرس خصوصی مورد نظر خودتان بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه نمائید: دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل


آمار بازدید: 882 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image