ارتباط مستقیم با 30546 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی افزایش معدل و کسب رتبه برتر کنکور با جلسات تدریس خصوصی

افزایش معدل و کسب رتبه برتر کنکور با جلسات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

یکی از راهکارها برای رفع اشکال درسی، افزایش معدل و کسب رتبه برتر کنکور استفاده از جلسات تدریس خصوصی است. همانطور که می دانید در سالها اخیر تاثیر معدل در کنکور به صورت مداوم در حال افزایش است. با استفاده از جلسات تدریس خصوصی هم می توانید معدل خودتان را افزایش دهید و هم چون درس را خوب یاد می گیرید، در کنکور هم رتبه خوبی کسب خواهید کرد. از طرف دیگر چون معدلتان بالا شده است، آن هم تاثیر مثبتی در رتبه کنکور شما خواهد گذاشت.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه معدل بالایی داشته باشیم و شاگرد اول شویم؟

استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی فقط برای ایام امتحانات نیست. اتفاقا، همانطور که در مقالات قبلی گفته شد، کلاسهای خصوصی را باید در طول ترم برگزار کرد. در طول ترم به نسبت ایام امتحانات وقت و فرصت بیشتری برای یادگیری وجود دارد و درس را بهتر یاد خواهید گرفت. بنابراین اگر تصمیم دارید برای رفع اشکال، افزایش معدل و کسب رتبه خوب در کنکور از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، این کلاسهای را پا به پای کلاسهای مدرسه و در طول ترم  برگزار نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی اگر با مطالعه و حل تمرین و مرور همراه باشد، در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان مفید و موثر است.



پیشنهاد می کنیم مقاله کلاسهای تدریس خصوصی راهکاری عالی برای موفقیت در درس و تحصیل را هم بخوانید.

در وب سایت حاضر، ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. اگر می خواهید برای موفقیت در تحصیل از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید، می توانید با این مدرسین هماهنگ کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین وب سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل



آمار بازدید: 681 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image