ارتباط مستقیم با 30546 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی موارد لزوم جلسات تدریس خصوصی

موارد لزوم جلسات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این مقاله موارد لزوم جلسات تدریس خصوصی مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که در مقالات قبلی و در سایر بخشهای همین وب سایت گفته شد، جلسات تدریس خصوصی و کلاسهای خصوصی در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار بگیرند می توانند مفید، موثر و در موفقیت تحصیلی کمک کننده باشند. کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی فقط مخصوص دانش آموزان و دانشجویان تنبل و یا سطح پایین نیست و ممکن است هر کس از این جلسات استفاده نماید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی، موارد لزوم و مزایا و فواید

به عنوان مثال، ممکن است دانشجو یا دانش آموزی در طول ترم نتوانسته باشد در کلاسهای تدریس ریاضی شرکت کند و با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی این غیبت را جبران کند. درس ریاضی یکی از دروس مهم در دوران دبیرستان و دانشگاه بوده و جزوه دروسی است که بیشترین تقاضای تدریس خصوصی برای آن وجود دارد. در صورت داشتن غیبت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و ... لازم است. بنابراین یکی از مواردی که می توان گفت در این مورد استفاده از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی لازم است، حالتی می باشد که در آن دانشجو یا دانش آموز به هر دلیلی نتوانسته است در کلاسهای مدرسه و دانشگاه شرکت کند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت سایت تدریس خصوصی کلیک نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله مزیتهای تدریس خصوصی و استفاده صحیح از کلاسهای خصوصی را هم بخوانید.

در حالت دیگر، ممکن است فردی بخواهد برای هدف خاصی مبحثی را خیلی سریع یاد بگیرد. مثلا فردی را در نظر بگیرید که می خواهد مکالمه زبان انگلیسی را خیلی سریع آموزش ببیند. این شخص با استفاده از جلسات تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی می تواند به هدف خود برسد. اتفاقا در جلسات تدریس خصوصی زبان به نسبت جلسات گروهی و کلاسهای آموزشگاهها خیلی سریعتر می توان زبان را آموزش دید. یا فردی که می خواهد در آزمون های بین المللی زبان انگلیسی شرکت کند و تا زمان برگزاری آزمون زمان کمی دارد. خوب قاعدتا، برای این شخص نیز استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی بسیار مفید و موثر است. این شخص با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و ... می تواند با سرعت بالاتری در یادگیری زبان پیشرفت کرده و اگر با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کرده باشد در آزمون مد نظرش موفق گردد.

در حالتهای دیگر ممکن است فردی، دانشجویی و یا دانش آموزی در یک مبحث خاص اشکال پایه ای داشته باشد. در این حالت نیز استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر است. به عنوان مثال، ممکن است دانشجویی حین پاس کردن درس ریاضی 1 عمومی دانشگاه در مبحث انتگرال اشکال پایه ای و اساسی داشته باشد و این مبحث انتگرال را از دبیرستان به خوبی یاد نگرفته باشد. در این حالت نیز استفاده از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی موثر و مفید است. اگر دانش اموزی در حال مطالعه برای کنکور است نیز اگر در بحث خاصی اشکال دارد نیز می تواند از کلاسهای خصوصی استفاده کند. در حالت دیگر، در ایام امتحانات برای جمع بندی درسهایی که دانشجو یا دانش آموز در طول ترم خوانده است می توان از کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی استفاده نمود و در این حالت نیز برگزاری چنین کلاسهایی می تواند موثر و مفید باشد.





مطالعه مقاله در چه مواردی نباید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کرد؟ هم مفید است.

با توجه به مطالبی که گفته شد، می توان گفت که کلاسهای تدریس خصوصی فقط مخصوص افراد با تحصیلات پایین نبوده و هر شخص یا فردی می تواند به تناسب شرایط و نیازی که دارد از این کلاسها استفاده کند. البته استفاده از جلسات تدریس خصوصی دانشجو و دانش آموز را از شرکت در کلاسهای تدریس مدرسه، مطالعه، حل تمرین و مرور بی نیاز نمی کند. کلاسهای تدریس خصوصی در کل می تواند مفید و موثر باشد و اگر به جای موکول کردن آنها به ایام امتحانات در طول ترم برگزار شود بسیار مفید تر و موثر تر هم خواهد بود.



این مقاله را هم مطالعه نمائید: دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 732 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image