ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه

تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه

به اشتراک گذاری

در وب سایت حاضر، ایران مدرس، تدریس خصوصی از ابتدایی تا دانشگاه ارائه می گردد. در این وب سایت هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس فیزیک و شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس زبان فرانسه و آلمانی، تدریس خصوصی دروس عمومی و تخصصی دانشگاهی و ... فعالیت دارند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل



وب سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین را در بین سایتهای تدریس خصوصی دارد. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی در زمینه تدریس و آموزش دروس مختلف ثبت نام کرده و به کار تدریس مشغول هستند. علاوه بر موارد ذکر شده، در سایت ایران مدرس مطالب آموزشی زیادی از جمله تست کنکور، جزوات کنکوری و درسی، نمونه سوالات امتحانی، مقالات اموزشی و ... نیز ارائه شده است. اگر شما نیز در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و یا می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش را شروع کنید، اگهی خودتان را در همین وب سایت ثبت نمائید. برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و تبلیغات رایگان تدریس خودتان را درج نمائید.



پیشنهاد می کنیم مقاله دلایل مفید بودن کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس را هم بخوانید.



سایت ایران مدرس معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و به بهترین شکل متقاضیان تدریس و آموزش را به سمت اگهی تدریس شما میل می دهد. این وب سایت از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. به عنوان مثال، همین الان عبارتهای تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست شناسی، مدرس خصوصی و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه اول یا یکی از سه جایگاه اول نمایش داده خواهد شد. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی و جذب شاگرد، فرصت درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است و بنابراین آگهی تدریس شما در بین آگهی های با موضوعات مختلف گم نخواهد شد. اگر می خواهید تاثیر گذاری آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید، آگهی خودتان را به صورت ویژه درج نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: مقایسه کلاسهای تدریس خصوصی با کلاسهای گروهی و بیان مزیتها آن





تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ویژه ثبت نموده اند و هم اکنون در صفحه اصلی قابل مشاهده هستند، بارها و بارها آگهی خودشان را در سایت ایران مدرس تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده تاثیر و بازدهی درج اگهی تدریس در سایت ایران مدرس است. چرا اگر این مدرسین با درج تبلیغات تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند، آگهی تدریس خودشان را تمدید نمی کردند.


آمار بازدید: 668 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image