ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ساعتی چند؟

تدریس خصوصی ساعتی چند؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید بدانید تدریس خصوصی ساعتی چند؟، ادامه این مطلب را بخوانید. در این مقاله در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی به صورت ساعتی و جلسه ای توضیح داده شده است.


توجه: برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و پرسیدن هزینه تدریس از آنها و در نهایت هماهنگی جلسات تدریس خصوصی بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.


در مقالات دیگری در همین وب سایت ایران مدرس www.IranModares.com توضیح داده شد که هزینه تدریس خصوصی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به مدرک تحصیلی و سابقه کار مدرس خصوصی، آنلاین یا حضوری بودن کلاس ها، تعداد جلسات و زمان درخواست برای تدریس خصوصی اشاره کرد (به عنوان مثال، هزینه تدریس خصوصی در ایام امتحانات بیشتر است). هزینه کلاس های خصوصی آنلاین به صورت ساعتی و جلسه ای کلاس های خصوصی در منزل کمتر است.



پیشنهاد می شود مقاله هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ را هم بخوانید.


هزینه جلسات تدریس خصوصی از جلسه ای 50000 تومان تا 1000000 تومان و بیشتر هم متغیر است. به بیان دیگر قیمت مشخصی برای جلسات تدریس خصوصی وجود ندارد. در همین سایت ایران مدرس می توانید نرخ درخواستی تمامی مدرسین و شماره تماس مستقیم اساتید را مشاهده کنید. در این وب سایت اطلاعات بسیار کاملی برای تمامی مدرسین ثبت شده است و قیمت درخواستی و رزومه کاری و همچنین سوابق تدریس تمامی مدرسین را در این سایت می توانید مشاهده نمائید. انتخاب استاد خصوصی از ایران مدرس مستقیم و بدون واسطه است و می توانید مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید و درخواست تخفیف هم بکنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی و قیمت کلاس ها



کسانی که تازه کار هستند قیمت کمتری را برای جلسات تدریس مطالبه می کنند و مدرسین دارای سابقه بیشتر هزینه جلسات تدریس خصوصی را بیشتر در نظر می گیرند. البته عوامل زیادی دیگری بر قیمت کلاس های تدریس خصوصی اثر می گذارد اما در هر صورت یکی از پارامترهای مهم سابقه کاری و تجربه استاد است. اگر تعداد جسلات بالایی لازم داشته باشید برای هر ساعت تدریس خصوصی می توانید تخفیف هم بگیرید.


مطالعه کنید: هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟


بهترین راه برای مشخص شدن هزینه تدریس خصوصی در شهر شما و برای درس مورد نظر شما این است که با چند مدرس تماس بگیرید و قیمت و هزینه تدریس را از آنها جویا شوید. پیشنهاد می شود خیلی روی ارزان بودن کلاس ها متمرکز نشوید. بهتر است با یک استاد خوب و با تجربه کلاس داشته باشید هر چند کمی نرخ بالاتری برای کلاس هایشان در نظر گرفته باشند. یک معلم خصوصی خوب در تعداد جلسات کمتر و با کیفیت بالاتر درس را تدریس می کند و شما را به نتیجه عالی خواهد رساند


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی، هزینه کلاس خصوصی


بعضی از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و می توانید سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی با آنها حرف بزنید. بعضی از مدرسین در کنار کار کردن به صورت توافقی برای قیمت کلاسهای خصوصی، جلسه اول را به صورت رایگان یا نصف قیمت هم کار می کنند و می توانید در همان جلسه اول به نسبت کیفیت تدریس آنها اطمینان حاصل کنید و اگر راضی بودید کلاسها را ادامه دهید.


در رابطه با هزینه جلسات تدریس خصوصی مطالعه موارد زیر نیز می تواند مفید باشد.



نرخ تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان و دانشگاه






آمار بازدید: 17954 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image