ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی 5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک

5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک

به اشتراک گذاری

5 عامل مهم برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک در این بخش ارائه می گردد. البته برای آموزش دروس ریاضی و فیزیک عوامل زیادی اهمیت دارد که در این بخش مهمترین آنها ارائه می شود:

1- مطالعه ریاضی و فیزیک در طول ترم: همانطور که در مقالات قبلی گفته شده است، برای کسب نمره بالا در دروس ریاضی و فیزیک این درسها را باید در طول ترم خواند. ریاضی و فیزیک دروسی هستند که به مطالعه و تمرین مداوم و پیوسته نیاز دارند. در ایام امتحانات نمی تواند با خیال راحت و بدور از استرس این درسها را خواند. بنابراین برای یادگیری بهتر این دو درس در طول ترم آنها را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه گرفتن نمره بالا در درس ریاضی

2- شرکت در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک: غیبت در کلاسهای تدریس ریاضی و فیزیک را به راحتی نمی توان جبران کرد. اگر در کلاس درس حاضر نشوید، بعدا خودتان باید وقت بیشتری برای مطالعه همان مبحث باید در نظر بگیرید.

3- حل مسئله و تمرین ریاضی و فیزیک: حل تمرین و مسئله برای یادگیری دروس ریاضی و فیزیک واقعا حیاتی است. بعد از شرکت درکلاس و مطالعه کتاب درسی تنها کاری که باید انجام دهید حل تمرین است. هر چه بیشتر تمرین حل کنید، تسلط شما بیشتر می شود.

4- برنامه ریزی صحیح و مطالعه درست: با برنامه ریزی پیش بروید. در برنامه خودتان شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی، تدریس فیزیک، مطالعه، حل تمرین، استراحت و ... را در نظر بگیرید. مطالعه موارد زیر در این زمینه می تواند مفید باشد. در ضمن، حین مطالعه تمرکز خودتان را حفظ کنید و یادداشت برداری کنید.



پیشنهاد می شود مقاله پیشرفت در ریاضی و فیزیک و قبولی در امتحان با نمره خوب را هم بخوانید.




برای موفقیت در تحصیل و کنکور چگونه برنامه ریزی کنیم؟




چگونه در امتحان فیزیک با نمره خوب قبول شویم و موفق باشیم؟







5- مرور منظم: اولین مرور برای دروس ریاضی و فیزیک را باید بعد از کلاسهای تدرس یا تدریس خصوصی انجام دهید. در ادامه در طول ترم هر از چندگاهی مرورهای منظمی در نظر بگیرید. یک راه دیگر برای مرور درسهای ارائه شده حل تمرین از مباحث خوانده شده است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: کلاس های تدریس خصوصی، موارد لزوم و مزایا و فواید

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 895 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image