ارتباط مستقیم با 30548 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی نقش مرور در یادگیری بهتر درس ریاضی

نقش مرور در یادگیری بهتر درس ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید، در کنار شرکت در کلاسهای تدریس ریاضی و مطالعه و حل تمرین و مسئله حتما مرور را هم فراموش نکنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهکارها و ابزارهای موجود برای یادگیری بهتر درس ریاضی

اگر در حال مطالعه برای کنکور هستید و یا می خواهید در امتحانات پایان ترم موفق تر عمل کنید، در ایام کنکور و یا در طول ترم برنامه منظمی برای مرور درسها داشته باشید. همانطور که گفته شد، برای مرور هم باید برنامه داشته باشید. شاید بارها و بارها شنیده اید که بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری، همان روز درس را مرور کنید. این امر شاید ساده به نظر برسد ولی در اکثر اوقات انجام نمی شود.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه در درس ریاضی پیشرفت کنیم را هم بخوانید.

شما اگر می خواهید در درس ریاضی نمره خوبی بگیرید و در تحصیل و کنکور موفق شوید، حتما سعی کنید این کار را انجام دهید. بعد از شرکت در کلاس تدریس ریاضی یا هر درس دیگری، همان روز در حد 10 دقیقه و یا یک ربع درسی را که مدرس یا معلم و یا استادتان ارائه کرده است را مرور کنید. این کار واقعا موثر است. چون در مراحل بعد، مثلا یک هفته بعد، وقتی به سراغ همان مبحث برمی گردید به خاطر همان مرور 10 دقیقه ای همه ی مطالب را به خوبی به یاد خواهید آورد.



مطالعه این مقاله هم مفید است: مرور درس بعد از کلاسهای تدریس ریاضی و یادگیری بهتر درس ریاضی


هنگام مرور ریاضی سعی کنید در دفترچه ای که قبلا تهیه کرده اید فرمولها و نکات مهم را بنویسید. این دفترچه بعدا و در ایام امتحانات و کنکور واقعا بدردبخور خواهد بود. اگر در رابطه با هر فرمول نکته خاصی وجود دارد ان را هم بنویسید. این نکات خاص و مهم را بعدا خودتان به یاد نخواهید آورد ولی همین که آن را در دفترچه یادداشت کرده اید در دفعات بعد بع راحتی از انها استفاده می کنید.

مرور درس ریاضی و سایر دروس در کل در زمان شما صزفه جویی خواهد کرد. چون اگر مطلبی را به صورت برنامه ریزی شده مرور کنید، دفعات بعد زمان و انرژی کمتری از شما خواهد گرفت. برای درس ریاضی، خیلی از اوقات می توانید مرور را از طریق حل تمرین و مسئله انجام دهید. مثلا امروز که درس را خوانده اید، سه روز بعد تمرینات را حل کنید. به این ترتیب مطالب برای شما دوباره یادآوری خواهد شد.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه امتحان ریاضی را بیست شویم را هم مطالعه نمائید.

به صورت خلاصه می توان گفت، اگر می خواهید در تحصیل و در درس ریاضی موفق شوید، در برنامه درسی خودتان مرور منظم را هم در نظر بگیرید. اگر برای یادگیری بهتر درس ریاضی به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی هم در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.


آمار بازدید: 2148 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image