ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی میزان تاثیر حل تمرین و مسئله در یادگیری بهتر ریاضی

میزان تاثیر حل تمرین و مسئله در یادگیری بهتر ریاضی

به اشتراک گذاری

در این بخش میزان تاثیر حل تمرین و مسئله در یادگیری بهتر ریاضی مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که در مقالات قبل هم گفته شد، یکی از مهمترین کارها برای یادگیری درس ریاضی حل تمرین و مسئله است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه یادگیری عمقی و مفهومی درس ریاضی با حل تمرین و مسئله

برای یادگیری بهتر ریاضی در کلاسهای مدرسه یا کلاسهای تدریس ریاضی دانشگاه به صورت کامل شرکت کنید. حتی اگر لازم شد از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی هم استفاده نمائید. ولی در کنار همه ی این موارد باید حل تمرین و مسئله را در نظر داشته باشید.

برای آموزش بهتر درس ریاضی کتاب درسی را خوب بخوانید، از کتابهای کمک آموزشی استفاده کنید و مرور روزانه و هفتگی را هم در برنامه خودتان بگنجانید. ولی باز همانطور که گفته شد، حل تمرین و مسئله را هم فراموش نکنید.

حل تمرین و مسئله در یادگیری و آموزش ریاضی بسیار مهم است. شما هر مطلبی را که در کلاس تدریس ریاضی یاد گرفته اید حین حل مسئله به کار می برید. و این خودش یک آزمون است برای اینکه چک کنید که آیا مطلب را به خوبی یاد گرفته اید یا نه.



مطالعه مقاله چگونه ریاضی را تمرین کنیم هم مفید است.


مغز و ذهن انسان نیز مانند سایر اعضای بدن عضلاتی برای خودش دارد. هر چه بیشتر از ذهنتان کار بکشید و مسائل سنگین و سطح بالاتری را حل کنید، ذهن و مغز شما قوی تر خواهد شد. البته باید از مسائل و تمرینات راحتتر شروع کرده و به تدریج مسائل سخت تر را حل کنید.

کلید یادگیری و آموزش بهتر درس ریاضی حل تمرین است. شما با حل تمرین آن بخشی از ذهنتان که باید از پس حل تمرینها و مسائل ریاضی بر بیاد را قوی تر می کنید. برای مطالعه بیشتر در زمینه موفقیت در یادگیری ریاضی و کسب درصد بهتر در کنکور و نمره بهتر در امتحانات بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.




موفقیت در امتحانات نهایی ریاضی و تدریس خصوصی ریاضی




20 راهکار عالی برای آموزش صحیح و گرفتن نمره 20 در درس ریاضی






آمار بازدید: 3581 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image