ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی تدریس خصوصی، موفقیت در تحصیل و افزایش معدل

تدریس خصوصی، موفقیت در تحصیل و افزایش معدل

به اشتراک گذاری

استفاده از جلسات تدریس خصوصی و کلاسهای خصوصی به شرطی که در کنار آن مطالعه و حل تمرین، برنامه ریزی صحیح، شرکت در کلاسهای مدرسه و ... وجود داشته باشد می تواند به افزایش معدل، کسب نمرات خوب و موفقیت در تحصیل و موفق شدن در کنکور کمک زیادی بکند. اگر می خواهید از جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- حتی الامکان برگزاری جلسات تدریس را به ایام امتحانات و یا رزو قبل از امتحان موکول نکنید. در طول ترم برگزار کردن جلسات تدریس خصوصی در کنار کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفیدتر است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی به گرفتن نمرات بالاتر کمک می کند؟

2- جلسات تدریس خصوصی فقط برای دانش آموزان و دانشجویان تنبل و کم هوش نیست. ممکن است فردی در طول ترم به هر دلیلی نتوانسته باشد درس را بخواند و یا مشکلی برایش پیش آمده باشد. بنابراین در صورت لزوم از کلاسهای خصوصی استفاده کنید.

3- در کنار برگزاری کلاسهای خصوصی حتما حل تمرین و حل مسئله یا مرور مباحث خوانده شده را داشته باشید. جلسات تدریس خصوصی را جدی بگیرید. اگر 1000 جلسه تدریس هم برگزار کنید ولی خودتان درس را نخوانید یاد نخواهید گرفت. بنابراین خودتان هم درس را بخوانید و مرور کنید.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: کلاس های تدریس خصوصی برای گرفتن نمرات بهتر


4- برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در این سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. رزومه مدرسین را به صورت کامل مشاهده نمائید و مدرسی که به نظرتان مناسبتر است را انتخاب کنید. توصیه می شود مدرس خصوصی خودتان را از بین مدرسین ویژه که به صورت جدی تری به کار تدریس می پردازند انتخاب نمائید.

5- در جلسات تدریس خصوصی با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و سوال بپرسید. جلسات تدریس را در وقتی از روز برگزار کنید که سرحالتر هستید. تمام کردن درس را به نزدیکی امتحان موکول نکنید. هر چه سریعتر درس را بخوانید و در جلسات تکمیلی تدریس خصوصی تمرین و مسئله حل کنید.



مطالعه مقاله کلاسهای تدریس خصوصی و پیشرفت در درس و تحصیل هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 763 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image