ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی

به اشتراک گذاری

هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی نیز مانند سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. به صورت یک تخمین سرانگشتی می توان گفت که هزینه یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی بین 20 تا 50 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است مدرس یا دبیری که در مدارس به صورت رسمی تدریس می کند هزینه ای معادل 100 هزار تومان یا بیشتر مطالبه کند.



برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی و قیمت درخواستی اساتید بر روی لینک معلم خصوصی ریاضی ابتدایی تا دانشگاه کلیک کنید.



البته اساتیدی که سابقه کاری بالایی دارند و خوب تدریس می کنند طبیعی است که برای کلاس های خودشان هم هزینه بیشتری را درخواست نمایند. در همین سایت ایران مدرس امکان این وجود دارد که لیست کامل مدرسین، سوابق تدریس معلم های ریاضی ابتدایی و سایر دروس، مدارس و آموزشگاههایی که تدریس کرده اند و قیمت و هزینه ای که برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس در نظر دارند را مشاهده نموده و معلم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در ادامه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: قیمت تدریس خصوصی دروس ابتدایی، ریاضی ابتدایی

برای اینکه بتوانید به صورت کلی برآوردی از هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی داشته باشید، در بخش تدریس خصوصی همین سایت عبارت ریاضی ابتدایی را جستجو کنید. به این ترتیب لیست مدرسینی که ریاضی ابتدایی تدریس می کنند را می توانید ببینید. بر روی مدرسین کلیک نموده و ببینید که چه هزینه ای را ثبت کرده اند.



مطالعه مقاله بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟ هم می تواند مفید باشد.


البته بسیاری از مدرسین در بخش هزینه عبارت "توافقی" را ثبت کرده اند. می توانید با این مدرسین تماس گرفته و بر سر هزینه به توافق برسید. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضی یا مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمایید. برای دانلود جزوه و سوال ابتدایی و راهنمایی بر روی لینک زیر کلیک کنید.




آمار بازدید: 12416 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image