ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

به اشتراک گذاری

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بین جلسه ای 100 هزار تومان تا 900 هزار تومان و یا حتی بیشتر متغیر است. البته کسانی که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور و آزمونهای زبان انگلیسی فعالیت دارند ممکن است برای یک جلسه هزینه ای بین 1 تا 3 میلیون تومان را هم مطالبه کنند.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آیلتس ساعتی چند؟


معمولا مدرسانی که دبیر رسمی هستند به نسبت دانشجویانی که تدریس می کنند برای جلسات تدریس مبلغ بیشتری می گیرند. در همین سایت ایران مدرس لیست کامل اساتید زبان و قیمت درخواستی ایشان ارائه شده است. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان خانم و آقا و نرخ درخواستی ایشان برای هر ساعت و هر جلسه تدریس بر روی لینک زیر کلیک کنید.


کلیک کنید: مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی


پارامترهای موثر بر هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


در حالتهای خاص مدرسی که کتابهای تالیفی زیادی داشته و یا برای تدریس زبان کنکور (به عنوان مثال) معروف شده است، ممکن است مبالغی بیشتر از این را هم درخواست کند. حتی هزینه ای که مدرسان زبان انگلیسی و سایر دروس درخواست می کنند به شهر محل سکونت، تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیلی مدرس و ... نیز بستگی دارد. در شهرهای بزرگتر معمولا هزینه تدریس زبان بیشتر است و مدرسین که سابقه کاری بالاتری در زمینه تدریس خصوصی زبان دارند معمولا کلاس های با هزینه بالاتری دارند. در ضمن اساتیدی که مثلا دکتری زبان دارند به نسبت مدرسینی که لیسانس هستند هم قیمت بالاتری درخواست می کنند.



پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل را هم بخوانید.


جمع بندی و نتیجه گیری در رابطه با هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی


با توجه به آنچه گفته شد، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری مقدار مشخصی نداشته و با توجه به سابقه و تجربه مدرس و شهر محل تدریس متفاوت است. البته بسیاری از مدرسین به صورت توافقی تدریس می کنند و برای برگزاری جلسات تدریس خصوصی بر سر هزینه می توانید به توافق برسید.


در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس و آموزش زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت مدرس خصوصی زبان کلیک کنید. برای دانلود جزوه و مطالب آموزشی زبان انگلیسی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان هم فعالیت دارید، برای درج اگهی تدریس زبان انگلیسی و جذب شاگرد در این زمینه در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را ثبت کنید.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم در منزل در تهران و کرج native


آمار بازدید: 24937 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سمیه يکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳

عالی بود