ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش و تدریس دروس مهندسی عمران و جزوات آموزشی عمران

آموزش و تدریس دروس مهندسی عمران و جزوات آموزشی عمران

به اشتراک گذاری

آموزش و تدریس دروس مهندسی عمران و جزوات آموزشی عمران مانند سایر رشته ها و دروس در همین وب سایت (ایران مدرس) مورد توجه قرار گرفته است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود لیست دروس کارشناسی پیوسته مهندسی عمران

با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی مهندسی عمران، تدریس خصوصی ایستایی، تدریس خصوصی مقاومت مصالح، تدریس خصوصی مکانیک خاک و ... اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که در نتایج جستجوی گوگل خواهید دید ایران مدرس است. ایران مدرس معتبرترین سایت تدریس خصوصی مهندسی عمران و سایر رشته های مهندسی است.

در وب سایت ایران مدرس تا آذر 94 بیش از 11500 مدرس در زمینه آموزش و تدریس خصوصی عمران و سایر رشته ها و دروس ثبت نام کرده اند. ایران مدرس معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت در ایام امتحانات بازدید روزانه بین 15000 تا 20000 دارد.



پیشنهاد می شود مقاله دانلود سرفصل دروس مهندسی عمران را بخوانید.

به منظور درج آگهی تدریس خصوصی دروس مهندسی عمران در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.


تعدادی مطالب آموزشی در زمینه مهندسی عمران در ادامه ارائه شده است. برای مشاهده لیست مدرسین مهندسی عمران بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید و در ادامه نام درس مورد نظرتان را در صفحه ای که باز می شود جستجو کنید.




دانلود جزوه کامل درس مقاومت مصالح




دانلود جزوه کامل درس علم مواد






آمار بازدید: 4966 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image