ارتباط مستقیم با 30563 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی نحوه استفاده از کلاسهای خصوصی و تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

نحوه استفاده از کلاسهای خصوصی و تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

به اشتراک گذاری

نحوه استفاده از کلاسهای خصوصی و تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل در این بخش شرح داده می شود. برای مطالعه در زمینه نحوه استفاده از کلاسهای خصوصی و تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل ادامه این مطلب را بخوانید.



در بسیاری از موارد استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای رفع اشکال، تقویت پایه درسی، موفقیت در امتحانات و کنکور می تواند مفید و موثر باشد.

در بسیاری از موارد دانش آموزان یا دانشجویان به هوای استفاده از کلاسهای خصوصی در طول ترم درس را مطالعه نمی کنند و مطالعه دروس را به شب امتحان موکول می نمایند. در این حالت استفاده از جلسات تدریس خصوصی با وجود اینکه در هر حالتی می تواند مفید باشد ولی در نهایت سازنده و موثر نیست.

از جلسات تدریس خصوصی باید به عنوان یک امکان اضافه که می تواند در کنار شرکت در کلاسهای مدرسه و دانشگاه و مطالعه و تحقیق و پشتکار برگزار گردد، استفاده کرد. اگر 100 جلسه تدریس خصوصی هم داشته باشید ولی خودتان درس را مطالعه نکنید، یادگیری اتفاق نمی افتد.

بنابراین اگر از کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی استفاده می کنید، سعی کنید در کنار آن استفاده از کلاسهای مدرسه و دانشگاه را فراموش نکنید. تمرین حل کنید و برای مطالعه دروس در طول ترم برنامه داشته باشید. استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی باعث می شود تا بهره لازم را از این نوع جلسات تدریس برده و در امتحانات و کنکور موفق شوید.

برای استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی موارد زیر را در نظر داشته باشید:


- جلسات تدریس خصوصی جایگزین مطالعه، کلاس درس مدرسه و دانشگاه، حل تمرین و مسئله و ... نیست. جلسات تدریس خصوصی به عنوان کمک و پشتیبانی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

- جلسات تدریس خصوصی را مانند کلاسهای مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید. اگر مدرس تمریناتی را تعیین کرد آنها را حل کنید.

- اگر لازم است برای درسی از جلسات تدریس خصوصی استفاده نمائید، هر چه زودتر شروع کنید. در ایام امتحانات خیلی سرتان شلوغ می شود و زمان کافی نخواهید داشت.

- همه ی کارها رو برای جلسات تدریس خصوصی در نظر نگیرید. در بین جلسات خودتان هم فعالیت داشته باشید و تمرین و مسئله حل کنید.

- در جلسات تدریس خصوصی فعال باشید. سوال بپرسید و تا مطلب را یاد نگرفته اید کوناه نیایید.

برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی سایت ایران مدرس (همین وب سایت) و انتخاب مدرس خصوصی مورد نظرتان بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید.


آمار بازدید: 803 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image