ارتباط مستقیم با 30566 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی ثبت آگهی تدریس و کسب درآمد از تدریس خصوصی

ثبت آگهی تدریس و کسب درآمد از تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

با ثبت آگهی تدریس در همین وب سایت (ایران مدرس) می توانید شاگرد جذب نموده و از تدریس خصوصی درآمد کسب کنید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی

اگر می خواهید به صورت حرفه ای به کار تدریس خصوصی بپردازید و به عنوان یک کار پردرآمد پاره وقت یا تمام وقت تدریس کنید، تبلیغ خودتان در زمینه تدریس خصوصی را در همین سایت درج نمائید. اگر می خواهید تعداد شاگردهای شما به صورتی زیاد باشد که واقعا از تدریس خصوصی درآمد خوبی داشته باشید، سعی کنید خوب تدریس کنید و تلاش کنید تا شاگردهای شما حتما به نتیجه مطلوب برسند. مطالعه موارد زیر در زمینه تدریس موفق می تواند مفید و موثر باشد.

چگونه مدرس موفقی باشیم و خوب تدریس کنیم؟





8 نکته کلیدی برای موفقیت در کلاسهای تدریس خصوصی





موفقیت در تدریس به چه عواملی بستگی دارد؟







ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس پربازده و مفید و موثر است. ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است و در بین سایتهای تدریس بهترین رتبه الکسا را دارد. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 18400 مدرس خصوصی تا مزداد 97). بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به 20000 نزدیک می شود. برای ثبت آگهی تدریس موفق و پربازده وارد زیر را مطالعه کنید.








سه راهکار برای درج آگهی تدریس موثر





درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی







کار تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت و تمام وقت درآمد نسبتا خوبی دارد. این کار به عنوان یک شغل دوم انعطاف زمانی بالایی دارد. اگر دانشجو هستید و یا شغل دیگری دارید، در کنار آن به راحتی می توانید به تدریس بپردازید. زمان برگزاری جلسات تدریس کاملا در اختیار شماست و بنابراین برای کارهای دیگر شما مزاحمتی ایجاد نمی کند.

برای جذب شاگرد شما می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان به صورت مستقل آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. حالت دوم جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که شما کل مبلغی را که برای جلسات تدریس و تدریس خصوصی دریافت می کنید برای خودتان بر می دارید و در عوض مبلغ مناسبی را برای ثبت آگهی پرداخت می کنید. در حالتی که آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد را به شما معرفی کنند، هر جلسه باید 30 تا 50 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.

برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.


آمار بازدید: 1625 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image