ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چرا در ایران مدرس تبلیغ تدریس ثبت کنم؟

چرا در ایران مدرس تبلیغ تدریس ثبت کنم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی را شروع کنید و یا قبلا در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته و می خواهید تعداد شاگردها و یا درآمد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید، آگهی و تبلیغ تدریس خودتان را در ایران مدرس (همین سایت) ثبت نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران را هم بخوانید.

سایت ایران مدرس معتبرترین، پربازدیدترین، بزرگترین و بهینه تدرین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل است. این وب سایت بیش از 6 سال است که کار خودش را در زمینه تدریس خصوصی آغاز کرده و تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی دارد. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد.



مطالعه مقاله چرا در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت کنم؟ هم مفید است.

با ثبت تبلیغ در ایران مدرس، اگر آگهی خودتان را به صورت مناسبی ثبت کنید و مطالبی که در آگهی ثبت می نمائید متقاعد کننده و مناسب باشد، به احتمال خیلی زیاد شاگرد جذب خواهید کرد و می توانید از تدریس خصوصی درآمد کسب کنید. مدرسینی در ایران مدرس آگهی ثبت کرده اند که برای بیش از 10 بار آگهی خودشان را تمدید نموده اند. بازدهی ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس بسیار بالا است. برای آشنایی با نحوه درج تبلیغات مفید و موثر در ایران مدرس بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.




سه راهکار ساده برای افزایش بازدهی تدریس





درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی





اگر می خواهید درآمدتان را افزایش دهید و شاگرهای بیشتری جذب کنید، فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. در وب سایت ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور برای دانلود رایگان ارائه شده است. ایران مدرس محیطی کاملا آموزشی دارد. برای ثبت آگهی در زمینه تدریس و تدریس خصوصی سایت ایران مدرس بهترین گزینه است.



این مقاله را هم بخوانید: 20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!

برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.


آمار بازدید: 671 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image