ارتباط مستقیم با 30560 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تخفیف ویژه ایران مدرس برای درج آگهی ویژه در شروع سال تحصیلی جدید

تخفیف ویژه ایران مدرس برای درج آگهی ویژه در شروع سال تحصیلی جدید

به اشتراک گذاری

احتراما به اطلاع می رساند در شروع سال تحصیلی جدید 20% تخفیف برای درج آگهی ویژه در وب سایت ایران مدرس در نظر گرفته شده است. مدت اعتبار این تخفیف تا 30 مهر 94 می باشد. تخفیف مزبور در حال حاضر به مبالغی که باید برای ثبت آگهی ویژه پرداخت کنید اعمال شده است. مدرسینی که قبلا آگهی ثبت کرده اند، علاوه بر این تخفیف 20 درصدی، تخفیف های در نظر گرفته شده قبلی خود را نیز دارند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تا 40 درصد تخفیف ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس به مناسبت سال تحصیلی جدید 97 -98



به عنوان مثال، همانطور که می دانید (با توجه به جدول تعرفه) هزینه ثبت آگهی هفت ستاره 1 ماهه در حالت عادی 125000 تومان است. در قالب این برنامه تخفیف، هزینه ثبت همان آگهی 100000 تومان خواهد بود. حال اگر مدرسی بیش از چهار بار آگهی ویژه ثبت کرده باشد، 25% تخفیف دیگر نیز دارد. یعنی این مدرس برای ثبت آگهی 1 ماهه 7 ستاره مبلغ 75000 تومان پرداخت می کند.



مدرسانی که در حال حاضر در وب سایت ایران مدرس آگهی ویژه دارند نیز می توانند از این تخفیف استفاده نمایند. به این ترتیب که مبلغ آگهی مد نظرشان را در بازه زمانی ذکر شده (تا 30 مهر 94) پرداخت کنند و از تخفیف استفاده نمایند. پس از انقضای آگهی فعلی، آگهی جدید برای این مدرسین ثبت خواهد شد.



پیشنهاد می شود مقاله مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد را هم بخوانید.



چگونگی اقدام برای درج آگهی





همانطور که گفته شد، درصورتیکه حداکثرتا تاریخ 30 مهر 94 برای درج آگهی اقدام نمائید، 20% تخفیف برای شما در نظرگرفته خواهد شد. بعد از تاریخ مزبور هزینه درج آگهی به حالت عادی خود باز می گردد.



برای ثبت آگهی ویژه در قالب این تخفیف، به وب سایت ایران مدرس (www.IranModares.com) مراجعه نموده و وارد کنترل پنل شوید. در کنترل پنل بر روی عبارت "ثبت آگهی ویژه و نقره ای" کلیک کنید. سپس تعداد ماه و ستاره آگهی خود را انتخاب نمائید. مبلغی که برای ثبت آگهی پرداخت کنید، با در نظر گرفتن تخفیف 20 درصدی حاضر و همچنین با در نظر گرفتن تعداد دفعات قبلی که آگهی درج نموده اید، به شما نشان داده خواهد شد. مبلغ نشان داده شده را به صورت آنلاین پرداخت نموده و آگهی خودتان را درج نمائید. دقت کنید که، همانطور که گفته شد، مبلغی که به شما نشان داده می شود با احتساب تخفیف 20 درصدی است (با مراجعه به جدول تعرفه و مقایسه مبلغ نشان داده شده به شما با مبالغ ارائه شده در جدول تعرفه این امر واضح است). توصیه می شود که آگهی خود را به صورت دو ماهه یا سه ماهه ثبت نمائید تا در ایام امتحانات نیز آگهی شما در سایت باقی بماند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی ازمقدار تعرفه و همچنین نحوه قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه ایران مدرس به آدرس https://www.iranmodares.com/common-index.php?p=1 مراجعه نمایید.



مطالعه مقاله چگونگی افزایش تاثیر و بازدهی تبلیغ تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر هم مفید است.



دلایلی که درج آگهی در وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com)را توجیه می کند؟



به جرات می توان گفت که وب سایت ایران مدرس در حال حاضر بزرگترین و پربازدیدترین وب سایتی است که به صورت اختصاصی به بحث تدریس خصوصی پرداخته است. این وب سایت بیش از 19000 مدرس خصوصی و 40000 عضو ثبت نامی دارد.



وب سایت ایران مدرس به صورت روزانه بیش از 15000 بازدید داشته و برای اکثرعبارتهای شامل تدریس خصوصی ازجمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... درصفحه اول موتورهای جستجو، ازجمله گوگل نمایش داده می شود. به عبارت دیگر، این وب سایت تقریبا برای تمامی عبارات شامل تدریس خصوصی از نظر موتورهای جستجو بهینه بوده و به بهترین وجه می تواند متقاضیان تدریس خصوصی را به سمت آگهی شما هدایت نماید. بازدید سایت ایران مدرس در ایام نزدیک به امتحانات حدود 20000 در روز خواهد بود.



مطالعه مقاله چگونه معلم خصوصی خوبی باشیم را هم پیشنهاد می کنیم.


آمار بازدید: 646 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image