ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی در ترم جدید معدل خود را افزایش دهید و نمرات بالاتری بگیرید

در ترم جدید معدل خود را افزایش دهید و نمرات بالاتری بگیرید

به اشتراک گذاری

در ترم جدید معدل خود را افزایش دهید و نمرات بهتری بگیرید - اگر با انگیزه ی بیشتری درس بخوانید، برنامه ریزی بهتری داشته باشید و بیشتر وقت بذارید، می توانید در ترم جدید معدل خود را افزایش دهید و نمرات بالاتری بگیرید.



پیشنهاد می شود مقاله کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل را هم بخوانید.

برای موفقیت در تحصیل و کسب نمرات بهتر باید هدف داشته باشید و با انگیزه کار کنید. داشتن هدف و انگیزه برای موفقیت در هر کاری لازم است. هدف سوخت کوره موفقیت است. برای مطالعه بیشتر در مورد اهمیت هدف در موفقیت تحصیلی بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



نقش تعیین هدف در موفقیت در تحصیل





تاثیر هدف گذاری در موفقیت تحصیلی





عامل و فاکتور مهم دیگر برای موفقیت در تحصیل داشتن یک برنامه ریزی درست و صحیح است. داشتن هر برنامه ای از بی برنامگی بهتر است. تمام کسانی که موفق شده اند برای خودشان برنامه ای داشته اند. هر چند که می توانید برنامه را در ذهن خودتان داشته باشید ولی بهتر است آن را مکتوب کنید. اگر می خواهید در زمینه برنامه ریزی صحیح مطالب مفیدی مطالعه نمائید، بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.





10 نکته کلیدی در برنامه ریزی صحیح درسی





رعایت تناسب در برنامه ریزی تحصیلی و درسی





با یک برنامه ریزی صحیح در ترم جدید می توانید وقت بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید و از دوستان و رقبایتان پیش بیافتید. توصیه می شود درسها را در طول ترم بخوانید. اگر می خواهید از جلسات تدریس خصوصی هم استفاده کنید، برگزاری کلاسهای خصوصی را به شب امتحان موکول نکنید (در صورتیکه در زمینه تدریس دروس دبیرستان همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... به مدرس خصوصی احتیاج دارید، در همین وب سایت (ایران مدرس) به بخش تدریس خصوصی مراجعه نمائید.). در کلاسهای مدرسه به صورت منظم شرکت کنید. مرور درسها بعد از تدریس روزانه را از یاد نبرید. سعی کنید از همین ابتدای ترم کم کم خودتان را به مطالعه عادت دهید. برای دانلود نمونه سوالات امتحانی و جزوات درسی و کنکوری نیز می توانید بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



مطالعه مقاله 10 راهکار برای داشتن معدل بالا و ارتقای معدل هم مفید است.





منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 644 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image