ارتباط مستقیم با 30546 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با ثبت آگهی تدریس

جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی با ثبت آگهی تدریس

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی و آموزش در منزل درآمد داشته باشید، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین وب سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه کسب درآمد بالاتر و بیشتر از کار تدریس خصوصی

سایت ایران مدرس برترین، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی (تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک تدریس خصوصی شیمی و .... ) ایران است. در این وب سایت بیش از 11000 مدرس خصوصی در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف تا مهر 94 ثبت نام کرده و آگهی تدریس خودشان را ثبت نموده اند. بازدید روزانه سایت ایران مدرس از هر سایت دیگری بیشتر است.



پیشنهاد می شود مقاله نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس را هم بخوانید.

برای جذب شاگرد شما می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان به صورت مستقل آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. حالت دم جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که شما کل مبلغی را که برای جلسات تدریس و تدریس خصوصی دریافت می کنید برای خودتان بر می دارید و در عوض مبلغ مناسبی را برای ثبت آگهی پرداخت می کنید. در حالتی که آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد را به شما معرفی کنند، هر جلسه باید 30 تا 50 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. در رابطه با ثبت آگهی تدریس مطالعه موارد زیر نیز مفید است.



راهکارهایی برای جذب شاگرد بیشتر










وب سایت ایران مدرس از نظر موتروهای جستجو از جمله گوگل بهینه است. با جستجوی هر عبارت شامل تدریس خصوصی در گوگل ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجو خواهید دید. برای کسب درآمد از تدریس، فرصت درج آگهی رایگان تدریس خودتان در ایران مدرس را از دست ندهید.



مطالعه کنید: 25 راهکار عملی و کاربردی برای جذب شاگرد خصوصی و کسب درامد بالاتر از تدریس خصوصی

برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.


آمار بازدید: 1535 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image