ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی دلایلی که ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس را توجیه می کنند؟

دلایلی که ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس را توجیه می کنند؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ و آگهی رایگان اینترنتی درج کنید، بهترین گزینه برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس شما سایت ایران مدرس (همین وب سایت) است. البته برای ثبت یک تبلیغ با بازدهی بالا باید مواردی را مد نظر داشته باشید که با کلیک بر روی لینکهای زیر تعدادی از آنها را می توانید مطالعه کنید.















سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی است. وب سایت ایران مدرس در ایام عادی سال حدود 15000 بازدید در روز و در ایام امتحانات نزدیک به 20000 بازدید روزانه دارد. هیچ وب سایت تدریس خصوصی دیگری این میزان بازدید را ندارد. در ایران مدرس هزاران مطلب آموزش و جزوات درسی و کتاب و تست کنکور قرار داده شده است. در کنار همه ی این مطالب آگهی مدرسین نشان داده می شود و این منجر به افزایش بازدهی آگهی تدریس مدرسین می گردد.



پیشنهاد می شود مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی را هم بخوانید.

در این وب سایت اخبار آموزشی، آگهی های استخدامی، معرفی کتاب، معرفی رشته و دانشگاهها و ... ارائه شده است و در مجموع یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در کنار تمامی این مطالب نیز آگهی مدرسین نشان داده می شود و این باعث می شود که افراد بیشتری با آگهی دهندگان تدریس خصوصی در ایران مدرس تماس بگیرند. وب سایت ایران مدرس تا سال 98 حدود 19000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. تعداد زیادی از مدرسینی که در این وب سایت آگهی تدریس خود را ویژه کرده اند، بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند. شما نیز برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس ثبت نمائید.



مطالعه مقاله راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد هم مفید است.

برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت (ایران مدرس)، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید.


آمار بازدید: 759 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image