ارتباط مستقیم با 30598 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی برترین سایت تدریس و آموزش دروس مهندسی برق

برترین سایت تدریس و آموزش دروس مهندسی برق

به اشتراک گذاری

برترین سایت تدریس و آموزش دروس مهندسی برق در این بخش معرفی می گردد. اگر برای یادگیری بهتر دروس برق به مدرس نیاز دارید و یا می خواهید در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی برق فعالیت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.



دانلود فهرست دروس کارشناسی مهندسی برق



وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) برترین سایت تدریس دروس مهندسی برق و سایر دروس مهندسی و دروس دبیرستان و دانشگاه و کنکور است. در سایت ایران مدرس تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس ثبت نام کرده و به کار تدریس خصوصی دروس مهندسی برق و تدریس سایر دروس مشغولند.




دانلود لیست ترم بندی دروس مهندسی برق قدرت




دروس مهندسی برق شامل ( مدارهای الکتریکی 1‏، مدارهای الکتریکی 2‏، سیگنال‌ها و سیستم‌ها، کنترل خطی (کنترل اتوماتیک)‏، الکترونیک 1، الکترونیک 2، جبر خطی و .... ) است. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی برق بر روی عبارت تدریس خصوصی برق کلیک کنید و یا به پایین همین مطلب مراجعه نمائید.

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش دروس مهندسی برق فعالیت داشته باشید نیز آگهی تدریس خود را در همین سایت ثبت نمائید. با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی مدار الکتریکی، تدریس خصوصی سیگنال و سیستم، تدریس خصوصی کنترل، تدریس خصوصی الکترونیک و .... در گوگل، اولین یا یکی از اولین وب سایتهایی که مشاهده خواهید کرد ایران مدرس است و این یعنی جذب شاگرد بیشتر. تعدادی از جزوات آموزشی یا نمونه سوال امتحانی در زمینه تدریس و آموزش دروس برق نیز در ادامه ارائه شده است.







دانلود سوالات امتحان ماشین های الکتریکی DC رشته الکتروتکنیک شهریور 94 همراه با پاسخنامه




دانلود سوالات امتحان نهایی مبانی برق 2 سوم دبیرستان شهریور 94 همراه با پاسخنامه






آمار بازدید: 2718 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
علی چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

تدریس خصوصی دروس ریاضی و فیزیک دبیرستان دروس رشته مهندسی برق توسط دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برق دانشگاه شریف 09334714767