ارتباط مستقیم با 30586 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی جذب شاگرد با درج آگهی تدریس در ایران مدرس www.IranModares.com

جذب شاگرد با درج آگهی تدریس در ایران مدرس www.IranModares.com

به اشتراک گذاری

جذب شاگرد با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی ممکن و امکان پذیر است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما به راحتی در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس



وب سایت ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در ایام عادی سال این سایت حدود 10000 بازدید در روز دارد. در ایام امتحانات بازدید ایران مدرس به 20000در روز نزدیک می شود. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را به صورت ویژه درج نمائید. تعداد زیادی از مدرسینی که آگهی خودشان را به صورت ویژه ثبت کرده اند، بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند. این امر نشان دهنده تاثیر و بازدهی خوب درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟



سایت ایران مدرس 1) بازدید روزانه بالایی دارد. 2) بیشترین مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد 3) از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل کاملا بهینه است. 4) بهترین رتبه Alexa در بین سایتهای تدریس را دارد.



برای درج آگهی تدریس در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت کنید. وب سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی به بحث تدریس و آموزش خصوصی در منزل و آموزشگاه پرداخته است. بنابراین، بهترین سایت برای ثبت آگهی در زمینه تدریس، ایران مدرس است. برای ارتباط مستقیم با متقاضیان تدریس و تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.





پیشنهاد می کنیم مقاله چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را هم بخوانید.


آمار بازدید: 2945 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image