ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله آموزش زبان آزمونهای تافل TOEFL و آیلتس IELTS

آزمونهای تافل TOEFL و آیلتس IELTS

به اشتراک گذاری

تافل (به انگلیسی: TOEFL) که برگرفته از سرواژگان Test of English as a Foreign Language به معنای آزمون انگلیسی به عنوان زبان بیگانه است، آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. تافل اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تافل و آیلتس

بر طبق داده‌های موجود در اوایل سال ۲۰۱۰، این آزمون در شهرهای آمل، تبریز، شیراز، ارومیه، زنجان به صورت اینترنتی، در جزیرهٔ کیش و کرج به صورت کاغذی، و در اصفهان و تهران به هر دو صورت برگزار می‌گردد.



آیلتس (به انگلیسی: IELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای نظام بین‌المللی ارزش‌یابی زبان انگلیسی است، یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده است و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.



پیشنهاد می شود مقاله تدریس خصوصی ielts تضمینی، بهترین استاد آیلتس و تافل را هم بخوانید.

نمره بندی این آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد آیلتس باحداقل سطح ۷ را می‌پذیرند.


آزمون آیلتس از ۴ بخش شنیدار، خواندن، نوشتن و مکالمه تشکیل شده‌است. کل آزمون دارای دو گونه آکادمیک و عمومی است که گونهٔ آکادمیک مشکل تر بوده و همین آزمون است که برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.

IELTS یا International English Language Testing System یک امتحان زبان انگلیسی است و از اعتباری بین‌المللی برخوردار می‌باشد. این امتحان معیاری است جهت سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان درس بخوانند، کار کنند و یا به آن کشورها مهاجرت نمایند.



این مقاله را هم بخوانید: بهترین معلم خصوصی آیلتس IELTS



در وب سایت حاضر (ایران مدرس) مدرسان زیادی در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و آموزش سایر زبان های خارجی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان، آیلتس و تافل بر روی عبارتهای مدرس خصوصی زبان، مدرس خصوصی تافل و مدرس خصوصی آیلتس کلیک کنید. تعدادی از مدرسین زبان انگلیسی، تافل و آیلتس در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.


آمار بازدید: 983 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image