ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی چگونه در سال تحصیلی جدید موفق تر عمل کنیم؟

چگونه در سال تحصیلی جدید موفق تر عمل کنیم؟

به اشتراک گذاری

برای کسب موفقیت بیشتر در تحصیل و کسب نمرات بهتر و ارتقا معدل در سال تحصیلی جدید باید با یک برنامه ریزی متفاوت آغاز کنید. بررسی کنید که در ترمهای قبل چه روندی برای مطالعه و درس خواندن پیش گرفته بودید و کجای کار ایراد داشت. با رفع این مشکلات می توان در سال تحصیلی جدید در تحصیل موفق تر بود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 14 توصیه برای موفقیت در تحصیل

برای موفق شدن در تحصیل و کسب نمرات خوب موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید. اول از همه باید هدف داشته باشید. هدفتان را باید خودتان تعیین کنید و چیزی باشد که واقعا می خواهید. داشتن هدفی که توسط خود شما تعیین شده است به شما انگیزه می دهد و به این ترتیب بر مشکلات فائق خواهید آمد.

دید مثبتی داشته باشید و به آینده امیدوار باشید. اگر در جایی در طول تحصیل به مشکل برخوردید به جای تمرکز بر روی مشکل، بر روی نحوه حل کردن آن مشکل تمرکز نمائید. سعی کنید همیشه دنبال راه حل باشید نه اینکه چرا اوضاع این گونه است.

در مرحله بعد باید یک برنامه ریزی خوب داشته باشید. از کسانی که موفق بوده اند کمک بخواهید. با کلیک بر روی لینکهای زیر نکاتی در رابطه با برنامه ریزی صحیح می توانید بخوانید.


لحاظ کردن استراحت کافی در برنامه ریزی درسی







انعطاف و برنامه ریزی تحصیلی موفق





در ادامه نحوه مطالعه صحیح، تمرکز در هنگام مطالعه، استفاده مناسب از وقت و ... را یاد بگیرید. همانطور که گفته شد استفاده از تجارب دیگران بسیار مهم است. در پایین همین چند مطلب در این زمینه ارائه شده است.

فعال بودن در کلاس درس و موفقیت تحصیلی



راهکارهایی برای افزایش معدل و موفقیت تحصیلی شما در امتحانات این ترم







اگر در درسی مشکل پایه ای داشتید می توانید از خدمات تدریس خصوصی هم استفاده کنید. اگر خواسیتد برای درس خاصی مدرس خصوصی داشته باشید حتما از اول ترم شروع کنید. خواندن آهسته و پیوسته از خواندن عجله ای دوران امتحانات خیلی بهتر است.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه امتحاني موفق داشته باشيم؟ را هم بخوانید.

تعدادی از مدرسین خصوصی در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس (همین سایت) بر روی عبارت معلم خصوصی کلیک کنید. البته در کلاسهای مدرسه نیز به صورت کامل شرکت کنید و مطالعه، مررو، حل تمرین و مسئله و ... را هم از یاد نبرید.



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6925 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image