ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در ایران مدرس

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در ایران مدرس

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی دروس دانشگاهی در ایران مدرس به صورت کامل پوشش داده شده است. در وب سایت ایران مدرس برای تمامی رشته ها و دروس دانشگاهی مدرس خصوصی وجود دارد.

اگر در جستجوی مدرس خصوصی دروس دانشگاهی هستید و یا در زمینه آموزش خصوصی دروس دانشگاهی فعالیت دارید، در وب سایت ایران مدرس هم می توانید مدرس مورد نظر خود را پیدا کنید و هم برای تدریس خصوصی ثبت نام کنید. وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت حدود 19000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید روزانه آن در ایام امتحانات به مرز 20000 بازدید در روز می رسد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی

اگر در زمینه دروس دبیرستان و دانشگاهی فعالیت دارید، وب سایت ایران مدرس بهترین مکان برای درج آگهی تدریس شماست. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل و در جایگاه اول یا چند جایگاه اول قرار دارد. با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی فیزیک دانشگاه، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی فیزیک هالیدی و ... و تدریس خصوصی دروس اختصاصی رشته های مهندسی (مانند تدریس خصوصی ایستایی، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی ترمودینامیک، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات و ...) سایت ایران مدرس را در صفحه اول گوگل و در جایگاه اول و یا چند جایگاه اول خواهید دید و این یعنی جذب شاگرد بیشتر.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه در آموزش و یادگیری دروس دانشگاهی موفق تر عمل کنیم؟

تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند، آگهی خود را بارها و بارها تمدید کرده اند. برای افزایش درآمدتان از تدریس خصوصی، فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. در ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، نمونه سوال امتحانی، تست کنکور، مقالات در زمینه موفقیت در تحصیل، اخبار دانشگاهی و ... قرار دارد. با درج آگهی تدریس در یک محیط کاملا آموزشی، ارتباط خودتان با متقاضیان تدریس را حفظ کنید. برای درج آگهی در زمینه تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و دبیرستان، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.





مطالعه نمائید: تدریس خصوصی دروس دانشگاهی و مدرسین دانشگاه


آمار بازدید: 919 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image