ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی آیا استفاده از جلسات تدریس خصوصی مفید است؟

آیا استفاده از جلسات تدریس خصوصی مفید است؟

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی در حالت کلی اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد می تواند در جهت تقویت و آموزش دروس بسیار مفید و موثر باشد.

کلاسهای تدریس خصوصی را نباید جایگزین کلاسهای تدریس مدرسه و یا جایگزین مطالعه و حل مثال و تمرین دانست. تدریس و آموزش خصوصی در کنار کلاسهای مدرسه و در کنار مطالعه و حل مثال و تمرین می تواند بسیار کمک کننده بوده و به یادگیری بهتر و گرفتن نتیجه بهتر در امتحانات و کنکور کمک کند.



پیشنهاد می شود مقاله چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل موثر است؟ را هم بخوانید.

بهترین استفاده از کلاسهای خصوصی در طول ترم حاصل می شود. اگر در طول ترم و در کنار کلاسهای مدرسه بتوانید جلسات تدریس خصوصی را برگزار نمائید، به نسبت برگزار جلسات تدریس خصوصی در ایام امتحانات، بسیار مفیدتر است. یادگیری ای که به مرور اتفاق بیافتد ماندگاری بیشتری دارد و نتیجه بهتری را هم بدست می دهد.

البته در بعضی ار حالتها استفاده از جلسات تدریس خصوصی در ایام امتحانات نیز می تواند مفید باشد. به عنوان مثال، ممکن است در طول ترم برای کسی مشکلی پیش آمده و درسی را نتواند بخواند. در این حالت استفاده از جلسات تدریس خصوصی در ایام امتحانات می تواند کمک کننده باشد. ولی باز تاکید می شود که به صورت عمد برگزاری جلسات تدریس خصوصی را به ایام امتحانات موکول ننمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: دلایل تدریس بهتر اساتید در کلاس های خصوصی به نسبت مدرسه و دانشگاه





در حالت دیگر ممکن است شما بخش زیادی از درس را خوانده باشید و در بعضی از مباحث اشکال داشته باشید و یا در حل تمرین و مثال در بعضی از قسمتها به مشکل برخورده باشید. در این حالت نیز استفاده از جلسات تدریس خصوصی می تواند به رفع اشکال و حصول نتیجه بهتر در امتحانات و کنکور کمک شایانی بکند.

در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بیش از 18400 مدرس ثبت نام کرده (این آمار مربوط به مرداد 97 است) و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین خصوصی و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت تدریس و آموزش خصوصی کلیک کنید.



این مقاله را هم بخوانید: دلایل پربازده بودن کلاس های تدریس خصوصی برای موفقیت در درس و تحصیل



منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1322 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image