ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟

اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟

به اشتراک گذاری

وب سایت ایران مدرس برترین سایت آگهی تدریس است. این وب سایت تقریبا برای تمامی عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول گوگل، در جایگاه اول و یا چند جایگاه اول حضور دارد. وب سایت ایران مدرس پربازدیدترین وب سایت تدریس است. بنابراین اگر آگهی تدریس شما بازدهی نداشت باید دلیل آن را در جای دیگری جستجو کرد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: نحوه نوشتن آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالاتر از کار تدریس

بسیاری از مدرسین آگهی ویژه ی خود را بارها و بارها تمدید کرده اند. بازدید صفحه تدریس بسیاری از مدرسین بیش از 10000 و 20000 است. پس چرا برای تعدادی دیگر از مدرسین درج آگهی تدریس بازدهی ندارد؟!

تعدادی از دلایل عدم بازدهی آگهی های تدریس می تواند به صورت زیر باشد:

1- انتخاب عکس نامناسب: بسیاری از مدرسین عکس نامناسبی از خودشان را برای آگهی تدریس خود ثبت می کنند. با توجه به آگهی های قبلی مشاهده شده است که بعضی از مدرسین یک عکس نامناسب و حتی با موهای نامرتب از خودشان ثبت می کنند. شما اگر خودتان را جای کسی که آگهی شما را می بینید بگذارید، آیا با چنین مدرسی تماس می گیرید. مطمئنا عکس آگهی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. توصیه می شود یک عکس مرتب و مناسب را برای آگهی در نظر بگیرید. اگر آگهی تدریس شما بازدهی نداشته است ممکن است به علت عکس نامناسب باشد.



پیشنهاد می شود مقاله 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را هم بخوانید.


2- انتخاب عنوان نامناسب: در عنوان آگهی تا جایی که تعداد کاراکترها اجازه می دهد، عنوان کاملی بنویسید که تمامی دروس مورد نظر شما را پوشش دهد. عنوان را جذاب و متمایز بنویسید تا بر روی آگهی شما کلیک کنند. اگر تضمینی کار می کنید، کلمه تضمینی را در عنوان آگهی بیاورید. اگر ویژگی و مدرک خاص یا ویژه ای دارید، آن را به صورت کوتاه در عنوان بیاورید. مثلا: تدریس توسط رتبه 200 کنکور

3- ثبت متن ناکافی و نامناسب برای آگهی تدریس: متن اگهی را متقاعد کننده بنویسید. تمامی سوابق کاری خودتان را در متن آگهی تدریس بیاورید. نظرات دانش آموزان و دانشجویان را در متن اگهی بیاورید. اگر قبلا دانش آموزان و دانشجویان شما نتیجه خوبی گرفته اند آن را ذکر کنید. اگر متن اگهی تدریس شما متقاعد کننده نباشد، بر روی آگهی شما کلیک می کنند ولی با شما تماس نمی گیرند.



مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم مفید است.

4- زمان ثبت اگهی تدریس: به هر حال بازدهی آگهی های تدریس در ایام امتحانات و ایام نزدیک به امتحانات بیشتر است. اگر در سایر ایام سال آگهی تدریس ثبت می کنید، آگهی با ستاره کمتری ثبت کنید تا به نسبت هزینه ای که می پردازید، بازدهی مناسبی از آن بگیرید. اگر بار اول است که آگهی تدریس ثبت می کنید، از تعداد ستاره پایین شروع کنید و کم کم آن را افزایش دهید.



مشاهده کنید: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1824 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image