ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟

چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟

به اشتراک گذاری

برای موفقیت در تدریس و جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس، درج یک آگهی تدریس خوب لازم و ضروری است. در حال حاضر ثبت آگهی تدریس در اینترنت یکی از بهترین راهکارهای تبلیغ در زمینه تدریس و جذب شاگرد است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی



اگر می خواهید تعداد شاگردهای خود را افزایش دهید و میزان درآمد خود را از تدریس و تدریس خصوصی بالا ببرید آگهی تدریس خود را به بهترین صورت ممکن ثبت کنید. برای ثبت آگهی تدریس موفق موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- عنوان مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب کنید. حتی الامکان دروس تدریسی یا مهمترین دروس تدریسی خود را در عنوان آگهی تدریستان ذکر کنید.

2- عکس مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب نمائید. آگهی هایی که عکس مناسبی دارند تاثیرگذاری بیشتری دارند. می توانید یکی از عکسهای خودتان را برای آگهی تدریس در نظر بگیرید، یا عکسی مرتبط با دروس تدرسیتان را برای آن انتخاب کنید.

3- متن آگهی تدریستان را پربار و کامل بنویسید. رزومه کاری و سوابق و تجربیات کاریتان را کامل بنویسید. هر موردی که فکر می کنید توانائیهای شما در امر تدریس را بهتر نشان می دهد در متن آگهی ذکر نمائید. سوابق کاری، موفقیت های تدریس و آموزش قبلی، رتبه ها و افتخارات، نظرات دانشجویان و دانش آموزان قبلی، دانشگاهها و موسساتی که در آنها تدریس کرده اید و .... را در متن آگهی بگنجانید.





پیشنهاد می شود مقاله خوب چگونگی افزایش بازدهی آگهی تدریس خصوصی برای جذب شاگرد بیشتر را هم بخوانید.

4- کلمات و عبارات کلیدی مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب نمائید. دروسی را که در عنوان آگهی تدریس نتوانسته اید ذکر نمائید (به علت محدودیت در تعداد کاراکترها)، در کلمات کلیدی بنویسید.

5- آگهی تدریس خود را منحصر به فرد و به روش خودتان بنویسید. آگهی های تدریس مدرسان دیگر را کپی نکنید. چون علاوه بر اینکه ممکن است برای شما مناسب نباشد، آگهی های کپی شده از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزشی ندارد و در انتهای نتایج آن نشان داده می شود. آگهی تدریس را به روش خودتان و با زبان خودتان بنویسید.

برای درج آگهی تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) و در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. در ادامه پس از تکمیل فرم عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل، با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خود را به حالت ویژه درآورید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه در تبلیغات تدریس خصوصی موفق تر باشیم و شاگردهای بیشتری جذب کنیم؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3103 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
آزاده حشمتی شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

با سلام مطالب جامع ‌کامل و مناسب بود