ارتباط مستقیم با 30459 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی فعال بودن در کلاس درس و موفقیت تحصیلی

فعال بودن در کلاس درس و موفقیت تحصیلی

به اشتراک گذاری

در این بخش فعال بودن در کلاس درس و موفقیت تحصیلی مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شد، یکی از راهکارهای موفقیت در تحصیل و افزایش معدل فعال بودن در کلاس درس و توجه به مباحث تدریسی ارائه شده است.

اگر در کلاس فعال باشید، میزان یادگیری شما به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. مطالبی را که در کلاس درس در مدت زمان کمی می توانید یاد بگیرید، اگر بخواهید بعدا خودتان بخوانید، انرژی و زمان بیشتری از شما می برد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مشارکت بیشتر در فعالیت های کلاسی

تعداد زیادی از دانشجویان فقط برای بحث حضور غیاب در کلاس درس حاضر می شوند. به این ترتیب دو ضرر را متحمل می شوند. هم وقت را از دست داده اند و هم مطلبی را که می توانستند یاد بگیرند باید بعدا خودشان بخوانند.

بنابراین سعی کنید هم در کلاسهای مدرسه و هم در جلسات تدریس خصوصی حضور فعالی داشته باشید. به مباحث ارائه شده علاقه نشان دهید. خیلی از اوقات دلیل اینکه ما از بحثی خوشمان نمی آید به این دلیل است که آن را نمی فهمیم. با پرسیدن سوالات مناسب وارد بحث شوید و از زمانی که در کلاس درس سپری می شود درست استفاده نمائید.



پیشنهاد می شود مقاله چگونه ذهنی فعال داشته باشیم؟ را هم بخوانید.


یادداشت کردن جزوه مناسب و توجه به سوالاتی که دیگران می پرسند هم می تواند مفید باشد. مطالبی که توسط مدرس یا معلم شما در یک ساعت تدریس ارائه می گردد حاصل مطالعات فراوان و سالها تجربه است. بنابراین از فرصت حضور در کلاسهای درس نهایت استفاده را ببرید.

در صورتیکه در کلاس درس حتی 50 درصد مطلب را یاد بگیرید، بعدا برای حل مثال و تمرینات اضافه تر وقت بیشتری داشته و طبیعتا نمرات بالاتری را کسب خواهید کرد.



مطالعه کنید: مهارتهاي يادداشت برداري در كلاس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3985 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image