ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش و تدریس خصوصی و استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی

آموزش و تدریس خصوصی و استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش تعدادی از مقالات مرتبط با تدریس خصوصی به صورت یکجا ارائه شده است. در مقالات مزبور استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی، سایت تدریس دروس دبیرستان، تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک کنکور و 7 راهکار برای استفاده بهتر از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی مورد بررسی قرار گرفته است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مزیتهای تدریس خصوصی و استفاده صحیح از کلاسهای خصوصی



استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی - در صورتیکه در یکی از درسهای خود ضعف دارید و یا به دلایلی وقت نکرده اید که یکی از درسهای مورد نظرتان را بخوانید، استفاده از جلسات تدریس خصوصی موثر و مفید خواهد بود.

البته اینکه درسها را عقب بندازید و در طول ترم آنها را مطالعه نکنید و یا در کلاسهای درس حاضر نشوید تا بعدا با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی آن را جبران نمائید اصلا مناسب نیست.

در بسیاری از اوقات دروس بر روی هم انباشت شده و حتی با استفاده از کلاسهای خصوصی در ایام امتحانات هم نمی توان عقب افتادگی را جبران کرد. مطلب دیگر اینکه، اگر در طول ترم درس را نخوانید و در طی چند جلسه آموزش خصوصی با عجله درس را یاد بگیرید، در سالهای بعد هم نمی توانید از آن استفاده کرد و به سرعت مطالب ارائه شده را فراموش خواهید کرد.



مطالعه مقاله راهکارهای استفاده درست از کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل هم مفید است.


برای دروس اصلی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی، عربی  و .... شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس عربی و .... مفید است ولی به شرطی که شرکت در کلاسهای آموزش خصوصی در منزل به صورت صحیح انجام شود. از کلاسهای تدریس خصوصی به صورت رفع اشکال در پایان ترم (در صورتیکه خودتان در طول ترم درس را خوانده باشید) و یا به صورت مداوم در طول ترم می توان استفاده کرد.

برای آنکه بیشترین بهره وری را از جلسات آموزش خصوصی ببرید، در کنار کلاسهای خصوصی، مطالعه، مرور و حل تمرین را هم در نظر بگیرید. کلاسهای مدرسه را هم به صورت کامل شرکت کنید.



سایت تدریس دروس دبیرستان - در صورتیکه در زمینه تدریس دروس دبیرستان همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... به مدرس خصوصی احتیاج دارید، در همین وب سایت (ایران مدرس) به بخش تدریس خصوصی مراجعه نمائید. وب سایت حاضر، برترین وب سایت تدریس ایران بوده و بیشترین تعداد مدرسین را در بین سایتهای تدریس دارد. در وب سایت ایران مدرس، تا فروردین 94 بیش از 8700 مدرس ثبت نام کرده اند. علاوه بر دروس ذکر شده در بالا، برای ارائه خدمات در زمینه تدریس زیست، تدریس عربی، تدریس زبان و سایر دروس نیز می توانید به بخش تدریس خصوصی مراجعه کنید. در وب سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس دروس دبیرستان و دانشگاه فعالیت دارند.



مطالعه این مقاله هم مفید است: تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی ریاضی برای قبولی و موفقیت در امتحان



تدریس خصوصی ریاضیات و فیزیک کنکور - در بسیاری از اوقات، برای آموزش در زمینه کنکور و کسب رتبه برتر کنکور، علاوه بر مواردی همچون تست زنی، برنامه ریزی صحیح، مطالعه عمیق و مفهومی و ... شرکت در کلاسهای خصوصی ریاضیات و فیزیک کنکور لازم است.

اگر به صورت مبحثی در بخشی از درسهای ریاضی و فیزیک کنکور اشکال دارید و یا به صورت پیوسته می خواهید در دوران کنکور از جلسات تدریس ریاضی و فیزیک استفاده نمائید، با مراجعه به لینکهای زیر می توانید با مدرسان مورد نظرتان هماهنگ نمائید.

به منظور مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی ریاضی دبیرستان و کنکور فعالیت دارند، بر روی عبارت تدریس ریاضیات کنکور کلیک نمائید. اگر می خواهید لیست مدرسان فعال در زمینه آموزش خصوصی فیزیک دبیرستان و کنکور را مشاهده کنید، بر روی عبارت مدرسان خصوصی فیزیک کنکور و دبیرستان کلیک نمائید.



7 راهکار برای استفاده بهتر از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی - در صوزتیکه می خواهید از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی بیشترین بهره را ببرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- به هوای جلسات تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در منزل رفتن به کلاسهای مدرسه را ترک نکنید و غیبت نداشته باشید. جلسات تدریس خصوصی در کنار کلاسهای مدرسه مفید و موثر است.

2- مطالعه و استفاده از کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. اگر خیلی عقب بیافتید حتی با داشتن کلاسهای خصوصی هم نمی توانید درس را پاس کنید یا نمره خوبی بگیرید.

3- برای دروسی چون ریاضی و فیزیک و شیمی، در کنار جلسات تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و تدریس شیمی حل مسئله و تمرین را فراموش نکنید.



مطالعه مقاله نحوه افزایش بازدهی و تاثیر مثبت کلاس های تدریس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.

4- در کلاسهای مدرسه و جلسات تدریس خصوصی تمرکز و حضور فعال در کلاس را فراموش نکنید.

5- در کلاسهای مدرسه و جلسات آموزش خصوصی جزوات خلاصه و مفیدی یادداشت نمائید.

6- با مدرس خصوصی خوبی کلاسها را هماهنگ کنید و اگر جلسات تدریس بازدهی چندانی برای شما نداشت مدرس خود را عوض کنید.

7- برای موفقیت در تحصیل، در کنار کلاسهای خصوصی، مطالعه عمیق و مفهومی، مرور و حل تمرین و مسئله را در نظر داشته باشید.


آمار بازدید: 573 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image