ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی امکان جدید درج آگهی تدریس در ایران مدرس

امکان جدید درج آگهی تدریس در ایران مدرس

به اشتراک گذاری

احتراما به اطلاع می رساند، در راستای ایجاد شرایطی که همه ی مدرسان بتوانند در ایران مدرس آگهی ثبت نمایند، یک حالت جدید درج آگهی ویژه با عنوان "آگهی نقره ای" ایجاد شده است. همانطور که می دانید، در وب سایت ایران مدرس برای آگهی های رایگان فقط ایمیل نشان داده خواهد شد. با درج آگهی نقره ای، شماره تماس شما در جزئیات مشخصات مدرس نمایش داده می شود.



برای مشاهده اطلاعات کامل در زمینه هزینه تبلیغات تدریس خصوصی ویژه و نقره ای بر روی عبارت قیمت تبلیغات ویژه تدریس خصوصی کلیک کنید.



یکی از ویژگیهای برتر آگهی نقره ای مبلغ پایینی است که برای ثبت آن می پردازید. هزینه درج آگهی نقره ای در ایران مدرس به صورت ماهانه تنها 20000 تومان است. آگهی های نقره ای، بدون نیاز به به روز رسانی، بلافاصله بعد از آگهی های ویژه نشان داده شده و با رنگ نقره ای و متفاوت از آگهی های رایگان در صفحه اصلی سایت و صفحه آرشیو بخش تدریس خصوصی نمایش داده خواهند شد.



به منظور ثبت آگهی ویژه و یا آگهی نقره ای در وب سایت ایران مدرس، در صفحه اصلی سایت بر روی عبارت "ورود به کنترل پنل" کلیک نموده و وارد کنترل پنل شوید. پس از ورود به کنترل پنل بر روی عبارت "ثبت آگهی ویژه و نقره ای" کلیک کرده و آگهی خود را درج نمائید.



مطالعه مقاله موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی هم مفید است.



وب سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران بوده و برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی از جمله تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی زیست شناسی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی شیمی و .... و همچنین عبارتهای شامل تدریس خصوصی + دروس دانشگاهی در صفحه اول گوگل حضور دارد. به این ترتیب، با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس به بهترین وجه می توانید با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید.





پیشنهاد می شود مقاله مزیت های به روز رسانی آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس برای جذب شاگرد را هم بخوانید.


آمار بازدید: 766 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image