ارتباط مستقیم با 30580 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی ریاضیات

قیمت کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی ریاضیات

به اشتراک گذاری

همانطور که در مطالب قبلی برای آموزش خصوصی فیزیک گفته شد، نرخ تدریس خصوصی ریاضیات نیز به عوامل مختلفی از جمله سابقه مدرس، شهر محل تدریس، تعداد جلسات تدریس، مقطع تحصیلی و درس مورد نظر بستگی دارد. کلاسهای خصوصی ریاضی با قیمت های متفاوتی می تواند برگزار گردد. در کل موارد زیر در تعیین هزینه جلسات تدریس ریاضیات نقش دارد:



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین قیمت کلاس تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

1- با افزایش تعداد جلسات، هزینه تدریس ریاضی کاهش می یابد (به زبان ریاضی: هزینه جلسات تدریس نسبت عکس با تعداد جلسات آن دارد).

2- هر چه مدرک تحصیلی، فن بیان و سابقه مدرس بالاتر باشد هزینه ای که مدرس خصوصی ریاضی مطالبه می کند بیشتر است.

3- هزینه تدریس ریاضیات و سایر دروس در شهرهای بزرگتر بالاتر است (این مطلب برای جلسات تدریس شیمی و سایر دروس هم صادق است).

4- هزینه تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر تدریس بیشتر است و هزینه تدریس ریاضی کنکور معمولا از همه بیشتر می باشد.


البته موارد گفته شده کلی بوده و مشابه بحثهایی که برای کلاسهای خصوصی درس فیزیک مطرح شد، در مورد کلاسهای ریاضی نیز ممکن است مواردی وجود داشته باشد که نکات بالا را نقض کند.



پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) را هم مطالعه کنید.

با توجه به مطالب ارائه شده، نرخ کلاسهای خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی از جمله سابقه کاری مدرس، شهر محل تدریس، مقطع تحصیلی، محل برگزاری کلاس و ... بستگی دارد.

نرخ کلاسهای تدریس ریاضی از ساعتی 10 هزار تومان شروع شده و بسته به مقطع تحصیلی و شهر محل تدریس می تواند تا ساعتی 50 هزار تومان و یا بیشتر باشد. در واقع هزینه جلسات تدریس ریاضی، کلاسهای خصوصی فیزیک و تدریس خصوصی شیمی توافقی بوده و مقدار ثابتی ندارد.

در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) تعداد زیادی مدرس ثبت نام کرده و مجموعه ای از بهترین مدرسان ریاضی و سایر دروس در آن معرفی شده اند. اگر برای رفع اشکال در درس ریاضی دبیرستان و دانشگاه و یا یادگیری پایه ای آن به مدرس خصوصی ریاضی نیاز دارید، در همین وب سایت می توانید لیستی از بهترین مدرسان ریاضی را مشاهده نمائید.

مدرسین ریاضی ثبت نامی در وب سایت ایران مدرس در مقاطع مختلف تدریس می کنند. به منظور مشاهده فهرست و مشخصات مدرسین ریاضی، بر روی عبارت مدرس خصوصی ریاضی کلیک نمائید. با کلیک بر روی عبارت ارائه شده در بالا، اسامی مدرسین فعال در زمینه تدریس ریاضی را مشاده خواهید کرد. با مشاهده لیست مدرسین و رزومه آنها به راحتی می توانید معلم خصوصی ریاضی مورد نظر خود را انتخاب نمائید.



مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) هم می تواند مفید باشد.


آمار بازدید: 11947 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image