ارتباط مستقیم با 30454 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راهکارهایی برای مطالعه و یادگیری صحیح درس فیزیک

راهکارهایی برای مطالعه و یادگیری صحیح درس فیزیک

به اشتراک گذاری

در این بخش جمع بندی ای از مطالب قبلی ارائه شده در وب سایت ایران مدرس در رابطه با راهکارهایی برای مطالعه و یادگیری صحیح درس فیزیک ارائه می شود.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه فیزیک را یاد بگیریم



مطالعه صحیح درس فیزیک

به منظور یادگیری درست درس فیزیک موارد مهمی وجود دارد که باید مد نظر قرار بگیرد.

در کلاس تدریس فیزیک (چه در خود مدرسه و چه در کلاسهای خصوصی فیزیک) باید به دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید. دبیر فیزیک و یا معلم خصوصی فیزیک شما مطالبی را که ارائه میکند حاصل سالها تجربه است و شما اگر بخواهید همان مطالب را خودتان یاد بگیرید زمان بیشتری از شما می برد.

البته مدرس خصوصی فیزیک داشتن برای همه لازم نیست و اگر شما در درس فیزیک مشکلی دارید و در کلاس مدرسه یا دانشگاه نمی توانید آن را یاد بگیرید در آن صورت داشتن یک مدرس خصوصی فیزیک در منزل می تواند گزینه خوبی باشد.


اگر در مقطع اول دبیرستان مشغول به تحصیل هستید و در کلاسهای تدریس فیزیک 1 مشارکت می کنید، حساسیت کار کمی هم بالاتر می رود. اگر در این مقطع فیزیک را خوب یاد بگیرید پایه را محکم گذاشته اید و کلا به درس فیزیک علاقه مند می گردید.

از دیگر موارد مهم در یادگیری درس فیزیک فهمیدن کامل مسائل است. درس فیزیک مانند ریاضی فقط استفاده از روابط ریاضی نیست. باید مسائل را بفهمید و درک کنید. در این راستا از استاد فیزیک یا معلم فیزیک خود کمک بگیرید. درک درست داشتن از مسائل کلید یادگیری فیزیک است.



مطالعه این مقاله هم می تواند مفید باشد: چگونه فیزیک را عمقی یاد بگیریم و در امتحان فیزیک عملکرد عالی داشته باشیم؟



روند حل مسئله در درس فیزیک

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد برای اینکه از پس مسائل فیزیک بربیایید و بتوانید مسئله حل کنید، علاوه بر اینکه در کلاس فیزیک و حین تدریس فیزیک توسط معلمتان باید حواستان صد در صد جمع باشد، در ادامه برای اینکه خودتان بتوانید مسائل را حل کنید، باید درک درستی از حل مسئله داشته باشید.

به عبارت دیگر قبل از ینکه هر راه حلی برای سوال یا مسئله فیزیک ارائه دهید باید مسئله را خوب درک کرده باشید و بتوانید آن را تجزیه و تحلیل کنید. باید بتوانید مسئله را به زبان ساده برای خودتان شرح دهید. هر راه حلی که ارائه می دهید باید استدلالی برای آن داشته باشید.

اگر در ابتدای کار مشکل داشتید ایرادی ندارد. انجام هر کاری در ابتدا سختی های خاص خودش را دارد. در ابتدای امر می توانید از دبیر فیزیک و یا حتی معلم خصوصی فیزیک خود سوال بپرسید و روند حل آنها را دنبال کنید.

البته استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک و یا داشتن معلم خصوصی فیزیک در منزل برای همه لازم نیست. ممکن است شما بدون نیاز به تدریس فیزیک به صورت خصوصی و تنها با حضور در کلاسهای فیزیک مدرسه به راحتی درس را یاد بگیرید.

پس علاوه بر اینکه حین تدریس فیزیک دبیرستان یا دانشگاه به صورت کامل به مطالب گوش می دهید خودتان هم سعی می کنید مسئله حل کنید و روند حل مسائل فیزیک را یاد می گیرید. در یک جمله اگر بخوایم خلاصه کنیم: برای یاد گرفتن باید زحمت کشید. به خودتان زحمت بدید و اگر همون اول کار نتونستید سوال رو حل کنید درس رو ول نکنید. پشتکار داشته باشید.



پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه درس فیزیک را مفهومی و پایه ای یاد بگیریم؟ را هم بخوانید.



چگونه در کنکور فیزیک درصد بالایی بزنیم؟

برای کسب درصد بالا در هر کدام از دروس اختصاصی و عمومی در کنکور برنامه ریزی درست، پشتکار و مطالعه صحیح لازم است. اگر شما در کلاسهای فیزیک خصوصی یا کلاسهای فیزیک مدرسه به مطالب ارائه شده توسط معلم فیزیک خود خوب گوش داده باشید، کارتان برای کسب درصد بالای فیزیک در کنکور راحتتر می شود. البته اگر در بعضی از قسمتها مشکل دارید می توانید با هماهنگی با یک مدرس خصوصی فیزیک کنکور خوب اشکالات را برطرف نمائید.

علاوه بر مطالب گفته شده، یک برنامه ریزی خوب می تواند به شما در کسب درصد بالای کنکور درس فیزیک بسیار کمک نماید. باید در کنار سایر دروس برای مطالعه و تست زدن فیزیک برنامه خوبی داشته باشید. برای رشته های تجربی و انسانی درس فیزیک از درسهای مهم بوده و کسب درصد بالا در آن به موفقیت شما در کنکور کمک شایانی می کند.

اگر هنوز فارغ التحصیل نشده اید و کلاسهای فیزیک مدرسه یا کلاسهای خصوصی فیزیک را دارید، مرور درس بعد از کلاس را فراموش نکنید. ابتدا سعی کنید درس را یاد بگیرید سپس سراغ تست زدن بروید. البته خیلی وقتها بعضی از قسمتهای درس را که حین تدریس فیزیک توسط معلم یا مدرس خصوصی فیزیک خود یاد نگرفته اید، حین تست زدن متوجه خواهید شد. تست زدن خودش به فهمیدن درس کمک می کند ولی قبل از خواندن درس سراغ تست زنی نروید.

با کسانی که خودشان قبلا درصد بالایی در فیزیک زده اند مشورت کنید (مثلا اگر مدرس یا دبیر خصوصی فیزیک دارید ممکن است خودش درصد بالایی زده باشد). از آنها بپرسید که چه کتابهایی خوانده اند، چه برنامه ای داشته اند و روند مطالعه فیزیک آنها چگونه بوده است. در نهایت برای رفع اشکال می توانید از مدرسین خصوصی فیزیک کنکور هم کمک بگیرید.

شما هم اگر در زمینه مطالعه فیزیک کنکور نظر یا پیشنهادی دارید، در پایین همین مطلب و در قسمت نظرات آن را بنویسید. اگر راهنمایی ای دارید که می دانید به درد کنکوری ها می خورد در پایین همین مطلب اضافه کنید.



وب سایت تدریس خصوصی فیزیک

اگر در زمینه یادگیری درس فیزیک با اشکال مواجه شده اید و قصد دارید از کلاسهای خصوصی فیزیک و راهنمایی مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک بهره بگیرید ...

اگر قسمت عمده ای از درس فیزیک را خودتان یاد گرفته اید و برای رفع شکال و مسلط شدن کامل بر مطلب به برگزاری جلسات خصوصی آموزش فیزیک نیاز دارید ....

اگر قصد دارید برای ارتقاء معدل و کسب رتبه برتر کنکور پا به پای جلسات تدریس فیزیک مدرسه از اول ترم از معلمین خصوصی فیزیک نیز کمک گرفته و با برگزاری کلاس خصوصی فیزیک در منزل سطح دانسته های خود را بالاتر ببرید ....

اگر در کلاسهای تدریس فیزیک مدرسه مباحث را خوب درک نمی کنید و این اشکال را با برگزاری جلسات تدریس خصوصی فیزیک می خواهید برطرف نمائید ...

اگر ....

به بخش تدریس خصوصی همین وب سایت مراجعه کنید.



این مقاله را هم بخوانید: چگونه درس فیزیک را خوب یاد بگیریم؟



راهکارهای رفع اشکال درس فیزیک

اگر در درس فیزیک اشکال دارید و برای امتحان فیزیک هنوز مشکلاتی وجود دارد که آنها را حل نکرده اید، راهکارهایی که در ادامه ارائه شده ممکن است بتواند به رفع اشکال شما در درس فیزیک کمک کند.

1- یکبار دیگر متن کتاب درسی فیزیک را با دقت بخوانید. بسیاری از سوالات و اشکالاتی که در درس فیزیک وجود دارد را با یکبار دیگر مطالعه دقیق کتاب فیزیک می توانید حل کنید.

2- جزوه یادداشت شده در کلاس تدریس فیزیک یا جزوه کلاس خصوصی فیزیک خود را مرور کنید. در کلاسهای مدرسه (یا اگر به صورت خصوصی برای فیزیک مدرس دارید در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک) جزوه خوانا و دقیقی یادداشت کنید تا اگر بعدا جایی از درس را نفهمیدید بتوانید به آن مراجعه کنید.

3- از کتابهای کمک درسی معتبر و مناسب کمک بگیرید. بسیاری از کتابهای کمک درسی مثالهای حل شده یا توضیح درسهای مفصلی دارند که با مراجعه به آنها می توانید اشکالات درس خود را برطرف نمائید.

4- اشکالات را از معلم فیزیک یا مدرس خصوصی فیزیک خود بپرسید. خودتان درس را با دقت بخوانید و اگر اشکالی داشتید آن را یادداشت کنید تا بعدا در کلاس فیزیک مدرسه یا در جلسات تدریس خصوصی فیزیک بتوانید از معلم یا مدرس خصوصی فیزیک خود بپرسید.

5- تمرینات اضافه تر حل کنید. تمامی مهارتها با تمرین حل کردن بدست می آید. برای پیدا کردن مهارت و تبحر در حل سوالات فیزیک نیز باید تمرین حل کنید. اگر کسی الان فیزیک را از شما بهتر بلد است به این دلیل است که تمرین بیشتری حل کرده است. هیچ کس از شما باهوش تر نیست.

شما نیز اگر در مورد نحوه مطالعه فیزیک، راهکارهای یادگیری سریع آن و ... نظری دارید در پایین همین مطلب در بخش نظرات اضافه کنید.



در چه حالتی تدریس خصوصی فیزیک لازم است؟

در حالتی که در درس فیزیک اشکالات پایه ای دارید و باحضور در کلاسهای فیزیک مدرسه، مطالعه خودتان و حتی استفاده از کتابهای کمک آموزشی نمی توانید این اشکالات را برطرف نمائید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک لازم بوده و می تواند مفید واقع گردد.

در حالتهای دیگری نیز استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک مفید و موثر است. مثلا اگر زمان کوتاهی تا برگزاری امتحانات باقی مانده است، چند جلسه تدریس خصوصی فیزیک می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. در این حالت یک مدرس خصوصی خوب فیزیک در تعداد جلسات کمی می تواند مطلب را برای شما جمع کند.

حالت دیگری نیز وجود دارد که استفاده از کلاس خصوصی فیزیک در منزل را توجیه می کند. اگر خودتان درس را کامل خوانده اید و تنها در چند مبحث اشکالات جزئی دارید، چند روز مانده به امتحان با هماهنگ کردن با یک مدرس خوب فیزیک می توانید اشکالات خود را برطرف نمائید.

البته توصیه می شود، در صورتیکه تصمیم گرفتید از خدمات تدریس خصوصی برای درس فیزیک و یا سایر دروس استفاده کنید، خواندن درس را به ایام امتحانات موکول نکنید. چون در این حالت به دلیل وقت کمی که باقی می ماند و همچنین به دلیل استرس دروان امتحانات بازدهی کم می شود.


 



فواید جلسات تدریس خصوصی فیزیک

جلسات تدریس خصوصی فیزیک در کنار جلسات تدریس مدرسه می تواند برای یادگیری سریعتر و موثرتر بسیار مفید واقع شود. البته استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک به معنی بی توجهی به کلاسهای فیزیک مدرسه نبوده و می تواند یک مکمل خوب برای آنها باشد.

سعی کنید در کلاسهای مدرسه به صورت کامل به مطالب گوش دهید و اگر لازم شد از جلسات تدریس فیزیک به صورت خصوصی استفاده کنید، در جهت رفع اشکال و تکمیل کلاسهای مدرسه باشد. البته کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک به نسبت کلاسهای گروهی مدرسه مزایایی به صورت زیر دارد:

- در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک به دلیل تعداد کم افراد در کلاس یادگیری بهتر اتفاق می افتد.

- اگر با مدرس فیزیک خوبی کار کنید، نکات مهم و روند حل وسوالات را برای شما تشریح کرده و این باعث یادگیری سریعتر می شود.

- در صورتیکه با مدرس خود همکاری کرده و تمرینات ارائه شده را حل کنید، نتیجه خوبی خواهید گرفت.


 



هزینه و قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک

همانطور که در مطالب قبلی هم گفته شد، نرخ، هزینه و قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس مقدار مشخص و ثابتی نبوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. در حالت کلی اگر بتوانید مدرس خوبی برای فیزیک یا سایر دروس پیدا کنید، اگر کمی هزینه بالاتری هم بپردازید در نهایت به صرفه خواهد بود.

عواملی که در تعیین هزینه و قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک موثر است را به صورت زیر می توان دسته بندی کرد:

- سابقه کاری مدرس

- مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس

- قدرت بیان مدرس

- شهر محل سکونت

- تعداد جلسات تدریس

- ...

به عنوان مثال، به صورت یک معیار کلی می توان گفت که در شهرهای بزرگتر هزینه تدریس فیزیک و سایر دروس بیشتر بوده و با افزایش تعداد جلسات تدریس، هزینه جلسات کاهش می یابد.


 



تدریس خصوصی فیزیک

درس فیزیک یکی از دروسی است که معمولا دانشجویان و دانش آموزان در آن اشکال داشته و بنابراین جلسات تدریس خصوصی فیزیک در ایام امتحانات و بعضا در ایام دیگر برگزار می گردد.

در جلسات تدریس خصوصی فیزیک، مدرس سعی می کند مطالبی که دانشجو یا دانش آموز در آن اشکال دارد را تشخیص داده و برطرف نماید.

اگر شما هم در درس فیزیک اشکال دارید و یا برای تقویت پایه درسی و افزایش معدل قصد دارید با یک مدرس خصوصی فیزیک خوب هماهنگ کنید، بر روی عبارت تدریس خصوصی فیزیک کلیک کنید تا لیستی از بهترین مدرسان فیزیک را مشاهده نمائید.



تدریس خصوصی و گروهی فیزیک

اگر در زمینه تدریس خصوصی و گروهی فیزیک به مدرس نیاز دارید، در وب سایت حاضر (ایران مدرس) تعداد زیادی مدرس فیزیک ثبت نام کرده و به کار تدریس فیزیک مشغول هستند.

تعدادی از مدرسین ثبت نامی برای فیزیک جزواتی را هم ثبت نموده اند و با مطالعه جزوات آنها، روند تدریس مدرس مزبور را ملاحظه کرده و می توانید مدرس مناسب را انتخاب نمائید.


 



کلاس خصوصی فیزیک

در حالتی که در درس فیزیک اشکال پایه ای دارید و یا خودتان درس را مطالعه کرده و می خواهید رفع اشکال کنید، کلاسهای خصوصی فیزیک می تواند مفید واقع شود.

در کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک، به دلیل کم بودن تعداد دانشجویان و دانش آموزان باردهی یادگیری به نسبت کلاسهای مدرسه یالاتر است.

اگر شما نیز قصد دارید برای رفع اشکال و یا یادگیری پایه ای درس فیزیک از کلاسهای خصوصی فیزیک استفاده نمائید، بر روی عبارت مدرسان خصوصی فیزیک کلیک کنید.



تدریس فیزیک کنکور

فیزیک یکی از دروس اصلی و اساسی برای رشته های تجربی و ریاضی در کنکور است. در بسیاری از اوقات برای مسلط شدن بر مفاهیم و مسائل فیزیک علاوه بر کلاسهای مدرسه استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک نیز لازم است.

اگر شما نیز برای کنکور درس می خوانید و در درس فیزیک اشکالات جزئی یا پایه ای دارید، کلاسهای فیزیک کنکور خصوصی و نیمه خصوصی ممکن است بتواند به شما کمک کند.


 



هزینه تدریس خصوصی فیزیک

همانطور که قبلا گفته شد، هزینه تدریس فیزیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان یک تخمین سرانگشتی از ساعتی 10 هزار تومان برای تازه کارها و یا برای کسانی که ساکن شهرهای کوچک هستند شروع شده و تا ساعتی 60 یا 70 هزار تومان می تواند باشد. البته تعداد محدودی از مدرسان که در زمینه کنکور کار می کنند و سابقه بالایی دارند ممکن است با مبالغی بیشتر از اینها کار کنند.

برای هماهنگ کردن با یک مدرس فیزیک خوب با هزینه مناسب، با چند مدرس تماس بگیرید و هزینه تدریس آنها را جویا شوید. رزومه، سوابق کاری و محل تحصیل آنها را مطالعه کنید. و در نهایت یک جلسه با آنها برگزار کنید تا مدرس مناسب خودتان را پیدا کنید.


 



تدریس خصوصی فیزیک در منزل

در ایام امتحانات برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک در منزل برای دانشجو و دانش آموز فواید زیادی دارد. در این ایام به دلیل حجم بالای مطالبی که باید خوانده شود، صرفه جویی در وقت و زمان برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار مهم می باشد. بنابراین به جای شرکت در کلاسهای جبرانی و رفع اشکال فیزیک در آموزشگاهها و مدارس، برگزاری کلاسهای خصوصی فیزیک در منزل بسیار مفید تر است.

در طول ترم نیز استفاده از خدمات تدریس خصوصی فیزیک در منزل برای تقویت بنیه علمی و افزایش معدل بسیارمفید است. خصوصا در شهرهای فیزیک که مشکل ترافیک همواره وجود دارد، برگزاری کلاسهای فیزیک در منزل در اولویت می باشد.


 



برترین سایت تدریس فیزیک

یکی از برترین سایت های تدریس فیزیک وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) است. در وب سایت حاضر تعداد زیادی جزوه در زمینه آموزش فیزیک، نمونه سوالات امتحانی فیزیک و مطالب آموزشی دیگری در زمینه فیزیک نیز وجود دارد. کتابهای درسی فیزیک نیز برای دانلود قرار داده شده است.

تعدادی از مدرسین فعال در وب سایت ایران مدرس جزوات آموزشی برای فیزیک دبیرستان و دانشگاه و همچنین نمونه سوالات آموزشی فیزیک را قرار داده اند. ضمنا برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک می توانید بر روی عبارت تدریس درس فیزیک کلیک نمائید.

تعدادی از مطالب آموزشی در زمینه فیزیک در ادامه ارائه می گردد.



تدریس خصوصی فیزیک توسط مدرس خانم

در بسیاری از موارد والدین دانش آموزان دختر و یا خود دانشجویان خانم ترجیح می دهند برای آموزش و یادگیری درس فیزیک با مدرسین خانم هماهنگ کنند.

در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) تعداد زیادی مدرس خانم و آقا به کار تدریس خصوصی فیزیک مشغول هستند. در صورتیکه قصد دارید برای یادگیری درس فیزیک با مدرسین فیزیک خانم هماهمنگ کنید، در همین وب سایت مدرسین خوبی را می توانید پیدا کنید.


 



نرخ تدریس خصوصی فیزیک

نرخ تدریس خصوصی فیزیک با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظر و همچنین سابقه و مدرک تحصیلی مدرس فیزیک تعیین می گردد. به عنوان مثال، هزینه و نرخ تدریس فیزیک دانشگاه به نسبت فیزیک دبیرستان بالاتر است. هزینه ای که مدرسان برای تدریس دروس اختصاصی رشته فیزیک مطالبه می کنند به نسبت فیزیک عمومی دانشگاه هم بالاتر است. و در نهایت، نرخ تدریس فیزیک کنکور به نسبت همه ی موارد ذکر شده می تواند بالاتر باشد. البته موارد ذکر شده همواره به شکلی که گفته شد نمی باشد و فقط یک معیار کلی ارائه گشته است. ممکن است قیمت جلسات تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان یک مدرس به نسبت مدرس دیگری که فیزیک کنکور درس می دهد بالاتر باشد.

عامل مهم دیگر در تعیین نرخ جلسات تدریس خصوصی فیزیک سابقه کار و مدرک تحصیلی مدرس است. طبیعتا مدرسی که سابقه بالایی دارد و در طول سالیان تدریس تجارب مختلفی کسب کرده و بهتر تدریس می کند نرخ بالاتری را مطالبه خواهد کرد. البته تعداد زیادی از مدرسان با وجود اینکه سابقه کار بالایی ندارند ممکن است فن بیان خوبی داشته و تدریس فیزیک را به صورت عالی انجام دهند.

در حالت کلی، هزینه جلسات تدریس خصوصی فیزیک در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بیشتر است و این هم یکی از عوامل موثر در تعیین نرخ تدریس خصوصی فیزیک است.

در کل برای اینکه بتوانید جلسات تدریس فیزیک را با قیمت و هزینه مناسب و با یک مدرس خوب هماهنگ کنید باید به رزومه کاری مدرس توجه کرده و با پرسیدن هزینه جلسات تدریس از چند مدرس، در نهایت با یکی از مدرسان هماهنگ نمائید.


 



بهترین مدرسان فیزیک

اگر برای یادگیری و رفع اشکال درس فیزیک دبیرستان و دانشگاه و به منظور برگزاری کلاس خصوصی فیزیک بدنبال پیدا کردن بهترین مدرسان فیزیک هستید، تعدادی از مدرسان با سابقه فیزیک را می توانید در همین وب سایت (ایران مدرس) مشاهده نمائید.

در وب سایت حاضر بیش از 8400 مدرس فیزیک و سایر دروس ثبت نام کرده و با مراجعه به بخش تدریس خصوصی می توانید اسامی آنها را مشاهده کنید.



تعدادی از مدرسان فعال در زمینه تدریس خصوصی و گروهی فیزیک جزواتی را هم ثبت کرده اند که با دانلود آنها می توانید هم با روند تدریس مدرس مربوطه آشنا شده و هم از خود جزوات استفاده کنید.



برترین سایت تدریس و آموزش فیزیک

اگر در زمینه تدریس و آموزش فیزیک به مدرس نیاز دارید، وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت) بهترین و برترین وب سایت تدریس فیزیک بوده و مدرس مورد نظر خود را به راحتی در این وب سایت می توانید پیدا کنید.

در وب سایت ایران مدرس بیش از 8400 مدرس در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس ثبت نام کرده و به فعالیت در زمینه تدریس مشغول هستند. تعداد زیادی از مدرسین فیزیک برای دروس تدریسشان جزوه نیز ثبت نموده و با دانلود جزوات مزبور هم با روند تدریس مدرس مربوطه آشنا شده و هم می توانید از خود جزوات استفاده کنید.


 



نحوه مطالعه فیزیک برای موفقیت در کنکور

اگر می خواهید در کنکور سراسری و آزاد برای درس فیزیک درصد بالایی کسب کنید ترکیبی از مطالعه مفهومی و عمیق، درک کامل مطالب و تست زنی لازم است.

در ابتدای امر، در کلاسهای فیزیک مدرسه یا در جلسات تدریس خصوصی فیزیک کنکوری که دارید با صد در صد حواس جمع گوش دهید. سعی کنید مطالب را کامل بفهمید و هر جایی که سوال داشتید بپرسید.

در مرحله بعد، مطالب ارائه شده را مرور کنید و جزوات خلاصه ای به زبان خودتان یادداشت نمائید. این جزوات خلاصه در مرورهای بعدی بسیار مفید خواهند بود.

ضمنا اگر مطلبی را به زبان خودتان بنویسید این به آن معنی است که مطلب را درک کرده اید و این بسیار خوب و البته لازم است.

اگر برای رفع اشکال به مدرس خصوصی فیزیک کنکور احتیاج دارید بر رو عبارت مقابل کلیک نمائید: اسامی مدرسین تدریس خصوصی فیزیک کنکور

سپس تمرینات حل شده در کلاس درس را مرور نمائید. و سعی کنید که یکبار دیگر آنها را حل کنید. در مرحله بعد می توانید به سراغ تست زنی و حل سوالات و مسائل دیگر بروید.

در مرحله تست زنی، ابتدا تست ها را بدون در نظر داشتن زمان حل آنها کار کنید. در مراحل بعد که تسلط شما بالاتر رفت سعی کنید تستها را در زمان قانونی آن بزنید.

به منظور خواندن مطلب دیگری با عنوان "20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور" بر روی عبارت موفقیت در کنکور کلیک نمائید.

مطلب جالب دیگری در زمینه "نحوه مطالعه درس فیزیک برای آمادگی کنکور " را با کلیک بر روی عبارت کسب درصد بالای فیزیک در کنکور می توانید مطالعه نمائید.



سایت مدرسین فیزیک

وب سایت ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس فعالیت داشته و مدرسین فیزیک دبیرستان و دانشگاهی در این وب سایت معرفی شده اند.

اگر در زمینه تدریس خصوصی فیزیک به یک مدرس خوب نیاز دارید با مشاهده لیست مدرسین فیزیک فعال در ایران مدرس می توانید مدرس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس از هر وب سایت دیگری بیشتر بوده و بنابراین با جستجو در این سایت تعداد زیادی مدرس فیزیک دبیرستان و دانشگاه را مشاهده خواهید کرد.

علاوه بر لیست مدرسین فیزیک، جزوات زیادی در زمینه آموزش فیزیک نیز در این وب سایت برای دانلود وجود دارد.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش خصوصی و گروهی فیزیک بر روی عبارت لیست مدرسان خصوصی فیزیک کلیک نمائید.


آمار بازدید: 3269 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image