ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی راهکارهای رفع اشکال درس فیزیک

راهکارهای رفع اشکال درس فیزیک

به اشتراک گذاری

اگر در درس فیزیک اشکال دارید و برای امتحان فیزیک هنوز مشکلاتی وجود دارد که آنها را حل نکرده اید، راهکارهایی که در ادامه ارائه شده ممکن است بتواند به رفع اشکال شما در درس فیزیک کمک کند.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه فیزیک بخوانیم تا آن را خوب یاد بگیریم

1- یکبار دیگر متن کتاب درسی فیزیک را با دقت بخوانید. بسیاری از سوالات و اشکالاتی که در درس فیزیک وجود دارد را با یکبار دیگر مطالعه دقیق کتاب فیزیک می توانید حل کنید.

2- جزوه یادداشت شده در کلاس تدریس فیزیک یا جزوه کلاس خصوصی فیزیک خود را مرور کنید. در کلاسهای مدرسه (یا اگر به صورت خصوصی برای فیزیک مدرس دارید در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک) جزوه خوانا و دقیقی یادداشت کنید تا اگر بعدا جایی از درس را نفهمیدید بتوانید به آن مراجعه کنید.

3- از کتابهای کمک درسی معتبر و مناسب کمک بگیرید. بسیاری از کتابهای کمک درسی مثالهای حل شده یا توضیح درسهای مفصلی دارند که با مراجعه به آنها می توانید اشکالات درس خود را برطرف نمائید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: روش صحیح مطالعه درس فیزیک


4- اشکالات را از معلم فیزیک یا مدرس خصوصی فیزیک خود بپرسید. خودتان درس را با دقت بخوانید و اگر اشکالی داشتید آن را یادداشت کنید تا بعدا در کلاس فیزیک مدرسه یا در جلسات تدریس خصوصی فیزیک بتوانید از معلم یا مدرس خصوصی فیزیک خود بپرسید.



مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی فیزیک

5- تمرینات اضافه تر حل کنید. تمامی مهارتها با تمرین حل کردن بدست می آید. برای پیدا کردن مهارت و تبحر در حل سوالات فیزیک نیز باید تمرین حل کنید. اگر کسی الان فیزیک را از شما بهتر بلد است به این دلیل است که تمرین بیشتری حل کرده است. هیچ کس از شما باهوش تر نیست.

شما نیز اگر در مورد نحوه مطالعه فیزیک، راهکارهای یادگیری سریع آن و ... نظری دارید در پایین همین مطلب در بخش نظرات اضافه کنید.



این مقاله را هم بخوانید: چگونه فیزیک را پایه ای یاد بگیریم


آمار بازدید: 2482 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image