ارتباط مستقیم با 30554 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی روند حل مسئله در درس فیزیک

روند حل مسئله در درس فیزیک

به اشتراک گذاری

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد برای اینکه از پس مسائل فیزیک بربیایید و بتوانید مسئله حل کنید، علاوه بر اینکه در کلاس فیزیک و حین تدریس فیزیک توسط معلمتان باید حواستان صد در صد جمع باشد، در ادامه برای اینکه خودتان بتوانید مسائل را حل کنید، باید درک درستی از حل مسئله داشته باشید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش صحیح مطالعه درس فیزیک

به عبارت دیگر قبل از ینکه هر راه حلی برای سوال یا مسئله فیزیک ارائه دهید باید مسئله را خوب درک کرده باشید و بتوانید آن را تجزیه و تحلیل کنید. باید بتوانید مسئله را به زبان ساده برای خودتان شرح دهید. هر راه حلی که ارائه می دهید باید استدلالی برای آن داشته باشید. اگر در ابتدای کار مشکل داشتید ایرادی ندارد. انجام هر کاری در ابتدا سختی های خاص خودش را دارد. در ابتدای امر می توانید از دبیر فیزیک و یا حتی معلم خصوصی فیزیک خود سوال بپرسید و روند حل آنها را دنبال کنید.

اگر تا به حال برای درس فیزیک مدرس خصوصی نداشته اید می توانید لیستی از بهترین مدرسین خصوصی فیزیک را با کلیک روی لینک مقابل مشاهده نمائید: تدریس خصوصی فیزیک

البته استفاده از کلاسهای خصوصی فیزیک و یا داشتن معلم خصوصی فیزیک در منزل برای همه لازم نیست. ممکن است شما بدون نیاز به تدریس فیزیک به صورت خصوصی و تنها با حضور در کلاسهای فیزیک مدرسه به راحتی درس را یاد بگیرید. پس علاوه بر اینکه حین تدریس فیزیک دبیرستان یا دانشگاه به صورت کامل به مطالب گوش می دهید خودتان هم سعی می کنید مسئله حل کنید و روند حل مسائل فیزیک را یاد می گیرید. در یک جمله اگر بخوایم خلاصه کنیم: برای یاد گرفتن باید زحمت کشید. به خودتان زحمت بدید و اگر همون اول کار نتونستید سوال رو حل کنید درس رو ول نکنید. پشتکار داشته باشید.



مطالعه مقاله نحوه مطالعه درست درس فیزیک هم مفید است.



آمار بازدید: 1372 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image