ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه درج آگهی تدریس موفق

نحوه درج آگهی تدریس موفق

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با نحوه درج آگهی تدریس موفق توضیحاتی ارائه شده است. به منظور درج یک آگهی تدریس موفق و موثر که در جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر به شما کمک کند، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: 20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

1- استفاده از عکس مناسب برای آگهی تدریس: از عکس مناسبی برای آگهی تدریس خود استفاده کنید. بعضی از مدرسان یک عکس نامرتب از خودشان برای آگهی ثبت می کنند و به این ترتیب مسلما تعداد کسانی که با آنها تماس می گیرند خیلی کم خواهد بود. یا عکس مرتبی از خودتان برای اگهی تدریس قرار دهید و یا عکسی متناسب با دروس تدریسی تان.

پیشنهاد می شود مقاله
تبلیغات موفق تدریس خصوصی: انتخاب عکس مناسب برای آگهی را هم بخوانید.

2- نوشتن متن کامل و متقاعد کننده حین درج آگهی تدریس: متن آگهی تدریس را به گونه ای بنویسید که کسانی که آن را مطالعه می کنند متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. روزمه خود و سوابق درخشانی که دارید را درج کنید.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی


3- ارائه هزینه تدریس منطقی و متناسب با سابقه کار مدرس: مسلما مدرسانی که سابقه کار بالاتر و مدرک بالاتری دارند هزینه بیشتری برای تدریس درخواست می کنند. هزینه درخواستی خود را متناسب با سوابق کاری خود انتخاب کنید و یا به صورت توافقی کار کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چه قیمتی برای کلاس های تدریس خصوصی مناسب است؟ را هم مطالعه کنید.

4- درج آگهی تدریس در وب سایت اختصاصی تدریس خصوصی: وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی بوده و مسلما بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس است. در این وب سایت تا مرداد 97 بیش از 18400 مدرس در زمینه تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند. در ایران مدرس بیش از 10000 جزوه آموزشی، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و .... ثبت شده است.

مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می شود:
20 دلیل که نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران است!

5- انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای آگهی تدریس: در کلمات کلیدی انتخابی خود، عنوان دروس تدریسیتان را بگنجانید. کلمات کلیدی در هدایت متقاضیان تدریس به سمت آگهی شما می تواند موثر باشد.

6- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: برای آگهی تدریس خود عنوانی انتخاب کنید که ترجیحا در آن عناوین تک تک درسهای تدریسی ارائه شود. عنوان را ترغیب کننده بنویسید تا بر روی آگهی تدریس شما کلیک شود.

مطالعه نمائید:
تبلیغات موفق تدریس خصوصی: نحوه نوشتن عنوان آگهی تدریس

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1911 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image