ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله زنگ تفریح روش طنزآمیز برای ترغیب دانشجویان به فارغ‌التحصیلی

روش طنزآمیز برای ترغیب دانشجویان به فارغ‌التحصیلی

به اشتراک گذاری

روش طنزآمیز برای ترغیب دانشجویان به فارغ‌التحصیلی در این بخش ارائه شده است. یک کالج در شمال شرقی ایالت اوهایو با هدف اینکه دانشجویان را وادار کند سریع‌تر فارغ‌التحصیل شوند برای دانشجویان ویدئوهای تبلیغاتی طنزآمیز ارسال می‌کند.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسئولان دانشگاه «آکرون» در شمال شرقی ایالت اوهایو به دانشجویان توصیه کردند برای اینکه پیشرفت کنند و در زندگی پیشگام باشند در هر ترم حداقل 15 واحد بردارند. مسئولان دانشگاه برای ترغیب دانشجویان به این کار و اتمام به‌ موقع تحصیل، ویدئوهایی را به آن‌ها ایمیل کردند که در آن‌ها به مزایای فارغ‌التحصیلی به‌موقع اشاره شده است. در این ویدئوها به صورت طنز به دانشجویان گفته می‌شود در صورت فارغ‌التحصیلی به‌ موقع هم پول بیشتری در جیبشان خواهد بود و هم می‌توانند غذای بهتری بخورند. به آن‌ها همچنین مزایایی نظیر فارغ‌التحصیلی با کمترین بدهی تحصیلی گوشزد شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: مثنوی دانشجویی/ طنز

به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، «وین هیل»، معاون بخش بازاریابی دانشگاه آکرون می‌گوید: مسئله فارغ‌التحصیلی به‌ موقع دانشجویان یک موضوع جدی است اما ما می‌خواستیم کاری کنیم تا توجه دانشجویان را جلب کند و به جای نصیحت و موعظه خیلی رک به آن‌ها از مزایای فارغ‌التحصیلی به‌موقع بگوئیم.

پیشنهاد می شود مقاله
آیا شیطان وجود دارد؟! را هم بخوانید.

در یک نظرسنجی که سال گذشته میلادی (2013) از سوی مؤسسه تکمیل تحصیلات کالج آمریکا انجام شد، مشخص شد 52 درصد از دانشجویان تمام وقت آمریکا کمتر از 15 واحد در ترم برمی‌دارند که این رقم پائین‌تر از میزان استاندارد برای فارغ‌التحصیلی در دوره‌های چهار ساله است.


مطالعه این مقاله هم پیشنهاد می گردد: آسيب شناسي ازدواج‌هاي دانشجويي


آمار بازدید: 1349 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image