ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی لزوم مسواک زدن دانش آموزان در مدرسه

لزوم مسواک زدن دانش آموزان در مدرسه

به اشتراک گذاری

لزوم مسواک زدن دانش آموزان در مدرسه در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. ناظر سرویس سلامت ملی انگلیس (NHS) اعلام کرده که مسئولان مدارس این کشور باید شرایط را برای ترغیب دانش‌آموزان به مسواک زدن در مدرسه فراهم کنند.

به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناظر سرویس سلامت ملی انگلیس در گزارش جدید تاکید کرد که با توجه به بی‌توجهی و عدم رسیدگی والدین انگلیسی به بهداشت دندان‌های کودکانشان، این مرکز پیشنهادهایی را برای مسئولان مدارس به منظور جبران این بی‌توجهی در نظر گرفته است. در این طرح از مدارس خواسته شده تا جلسات روزانه‌ای را به منظور تشویق و کمک به کودکان سه تا 11 سال برای مسواک زدن برگزار کرده و از آنها بخواهند دندان‌هایشان را روزانه دو بار مسوال بزنند. همچنین در این طرح دانش‌آموزان برای تشویق به مسواک زدن و جلوگیری از خراب شدن دندان‌ها، مسواک و خمیر دندان‌های حاوی فلوارید رایگان دریافت خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا دانش آموزان به درس ریاضی علاقه ندارند

به گزارش ایسنا به نقل از تلگراف، مقامات رسمی سلامت در انگلیس اعلام کرده‌اند که اجرای این طرح بسیار ضروری است چراکه بسیاری از والدین در این کشور موضوع بهداشت دهان و دندان کودکانشان را بی‌اهمیت تلقی کرده و یا حتی آن را لازم نمی‌دانند.

پیشنهاد می شود مقاله
یک عنصر موثر در پیشرفت تحصیلی فرزندان را بخوانید.

بنابر اعلام کارشناسان انگلیسی این طرح، اقدام مطلوبی است اما لزوم اجرای این دست اقدامات در مناطقی که بیماری‌های بیشتری شایع هستند بیشتر احساس می‌شود. در واقع براساس تحقیقات سلامت در انگلیس، بسیاری از والدین در مناطق محروم این کشور تقریبا هرگز نیازی به شستن دندان‌های فرزندشان احساس نمی‌کنند. کارشناسان سلامت انگلیس می‌گویند که سالانه حدود 25 هزار کودک در این کشور برای کشیدن دندان به بیمارستان می‌روند. همچنین بسیاری از کودکان در این کشور رژیم‌های غذایی نامناسبی دارند و با توجه به ناآگاهی خانواده‌ها از اهمیت بیشتر توجه به بهداشت دهان و دندان کودکان در سنین ابتدایی، لزوم کنترل و رسیدگی به این امر مهم بیشتر احساس می‌شود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: دانش آموزان را بدون صبحانه به مدرسه نفرستید

بنابراین با توجه به علاقه شدیدی که کودکان به شیرینی‌جات دارند اغلب در طول روز مقادیر بسیار زیادی شیرینی و شکلات می‌خورند بدون آنکه دندان‌های خود را با خمیر دندان‌های حاوی فلوراید شستشو دهند. پس لزوم آگاه‌سازی خانواده‌ها و پرستاران در این زمینه اهمیت زیادی دارد.

این مقاله هم مفید است:
نحوه صحبت کردن مناسب اولیا با دانش آموزان


آمار بازدید: 1379 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image