ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی نحوه درج آگهی تدریس ویژه به صورت رایگان در ایران مدرس!

نحوه درج آگهی تدریس ویژه به صورت رایگان در ایران مدرس!

به اشتراک گذاری

نحوه درج آگهی تدریس ویژه به صورت رایگان در ایران مدرس در این بخش ارائه شده است. مدرسین گرامی می توانند، به جای پرداخت نقدی هزینه درج آگهی در ایران مدرس، با قرار دادن فایلهای خود در فروشگاه و فروش آنها حساب کاربری خود را شارژ نموده و با استفاده از آن آگهی تدریس خود را درج نمایند. نحوه درج فایل در فروشگاه به صورت زیر است:

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: راهنمایی ثبت نام برای تدریس خصوصی و جذب شاگرد



1- در کنترل پنل و در زیر بخش فروشگاه بر روی "ثبت فایل جدید" کلیک نمائید.

2- با انتخاب گروه مناسب و پر کردن بخش های "عنوان فایل"، "چکیده فایل" و "کلمات کلیدی" و در ادامه تعیین قیمت فایل در جهت ثبت فایل خود اقدام نمائید.

3- پس از ثبت فایل می توانید لیست فایلهای ثبت شده خود را مشاهده نموده و برای آنها "عکس" مناسب هم انتخاب نموده و یا اطلاعات وارد شده برای هر فایل را ویرایش نمائید.

4- منتظر تایید مدیریت بمانید.





مشاهده مدرسین تدریس خصوصی

5- پس از تایید مدیریت، هر وقت که فایل شما فروخته شود، مبلغ پرداخت شده برای آن در همان لحظه و به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شما در ایران مدرس واریز خواهد شد و با استفاده از آن می توانید آگهی تدریس خود را ثبت نمائید. تعداد فروش فایلهای خود را با کلیک بر روی "صورت حساب" یا "لیست فایل (ها)" در کنترل پنل می توانید چک کنید.

به صورت خلاصه فروشگاه ایران مدرس به صورت زیر می تواند به درآمدزایی شما کمک کند:

1- ثبت جزوه

2- فروش جزوات شما

3- شارژ حساب شما در ایران مدرس

4- درج آگهی تدریس در ایران مدرس

5- جذب شاگرد و کسب درآمد

مطالعه مقاله
بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران هم مفید است.

نکات تکمیلی درج فایل در فروشگاه ایران مدرس

1- سعی کنید فایلهایی که برای فروش در نظر می گیرید محتوای مناسب و پرباری داشته باشد تا کسانی که آن را مشاهده می کنند ترغیب شوند فایل شما را خریداری نمایند. فایلی که برای فروش در نظر می گیرید تا جایی که ممکن است باید یک ویژگی منحصر به فرد داشته باشد که آن را از فایلهای رایگان موجود در اینترنت متمایز سازد و برای بازدید کنندگان توجیه داشته باشد که برای آن مبلغی پرداخت نمایند. به عنوان مثال یکی از پروژه هایی که در دوران دانشجویی انجام داده اید، یا مطالب جمع بندی شده شما در دوران کنکور و یا هر جزوه منحصر به فرد و مناسبی که می تواند برای افراد دیگر هم مفید باشد، می توانند گزینه های مناسبی باشند.

البته این توضیحات نباید باعث شود شما تمامی مطالبی را که دارید برای فروش مناسب ندانید. به هر حال هر مطلب یا فایلی را که دارید می توانید برای فروش ارائه دهید و در بدترین حالت فایل شما فروش نمی رود که در این صورت هم ضرری نمی کنید. معیارهای ارائه شده صرفا به منظور کمک به افزایش تعداد فروشهای شما است.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
20 راهکار برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

2- می توانید از وبلاگ یا وب سایت خودتان به فایل یا فایلهایی که برای فروش قرار داده اید لینک داده و به این ترتیب تعداد فروشهای خود را افزایش دهید. البته این کار پس از تایید فایل شما توسط مدیریت ایران مدرس و نشان داده شدن آن در بخش فروشگاه ممکن است.

3- برای فایلهایی که برای فروش قرار می دهید قیمت مناسب در نظر بگیرید. در نظر گرفتن قیمت بالا شاید باعث شود فایل شما هیچ وقت فروش نرود. به جای قیمت بالا، بیشتر بر روی قیمت مناسب، محتوای عالی و تعداد فروش بالا تمرکز داشته باشید. به صورت یک معیار اولیه، به ازای هر 7 صفحه جزوه 1000 تومان مناسب است. مثلا برای یک جزوه 20 صفحه ای قیمت 3000 تومان می تواند مناسب باشد. البته این معیار قطعی نبوده و بسته به محتوای جزوه و میزان مفید بودن و منحصر به فرد بودن آن می توان قیمت یالاتر یا پایین تری را مطالبه نمود. ولی باز تاکید می کنیم، انتخاب قیمت پایینتر می تواند منجر به فروش بیشتر و در نهایت شارژ بیشتر حساب شما گردد.

مطالعه مقاله
10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر هم پیشنهاد می شود.

4- حین ثبت فایل جدید، قسمت چکیده را کامل و واضح تکمیل نمائید. در بخش چکیده، توضیحات کلی ای در رابطه با محتویات فایل و مطالب ارائه شده در آن بیان می گردد. مزیتهای جزوه یا فایل ثبت شده خود را به صورت واضح بیان کرده و ویژگیهای برتر آن را ذکر نمائید. توضیح دهید که چرا فایل درج شده شما نسبت به فایلهای رایگان دیگر موجود در اینترنت برتری دارد و می تواند برای خریدار مفید واقع شود. در صورت تمایل می توانید، بخشی از جزوه (در حد یک صفحه) را هم در چکیده قرار دهید تا بازدید کننده دید بهتری نسبت به محتوای آن پیدا کند.


آمار بازدید: 1693 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
نرگس نظري شادکام شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲

معلم خصوصي رياضي وزبان از ابتدايي تا راهنمايي 1سال سابقه. تدريس خصوصي. جلسه اي. 10هزار تومان. در قم(کارشناسي مديريت بيمه )ضمننا دروس پژوهش عملياتي 1ومديريت مالي 1نيز تدريس کرده ام

شيما عاقلي پنج شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

معلم خصوصي رياضي در مشهداز ابتدايي تا دبيرستان به همراه خدمات رايگانبا 10 سال سابقه تدريس خصوصي و گروهيهر جلسه 1/5 ساعت و هزينه هر جلسه 20 هزار تومان