ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی نحوه صحبت کردن مناسب اولیا با دانش آموزان

نحوه صحبت کردن مناسب اولیا با دانش آموزان

به اشتراک گذاری

نحوه صحبت کردن مناسب اولیا با دانش آموزان در این بخش توضیح داده شده است. اولیاء با لحنی نرم‌تر با دانش‌آموزان صحبت کنند - ‌سال تحصیلی 94-93 با حضور مشاور وزیر آموزش‌ و‌پرورش، استاندار استان مرکزی، مسئولین آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در مدرسه زینب‌کبری شهرستان اراک آغاز شد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا دانش آموزان به درس ریاضی علاقه ندارند

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، سید رحیم میرشاه‌ولد مشاور وزیر آموزش‌ وپرورش در این مراسم عنوان کرد: ما مسئولین آموزش و پرورش باید متعهد شویم قبل از این که حرفی را بزنیم به آن عمل کنیم.

وی افزود: اولیاء باید زبان و ادبیات‌شان را تغییر داده و با لحنی نرم‌تر با دانش‌آموزان صحبت کنند؛ زیرا مدرسه‌گریزی نتیجه لحن نادرست والدین است.

میرشاه‌ولد به فعالیت‌های عملیاتی دانش‌آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش، مشارکت دانش‌آموزان در اداره بخشی از مدرسه است.

میرشاه‌ولد در این زمینه تصریح کرد: باید مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اجرای این طرح در مدارس، دانش‌آموزان را در اداره بخشی از مدرسه مشارکت دهد.


وی بیان کرد: فعالیت شورای دانش‌آموزی و برنامه‌های فرهنگی در مدارس باید جدی گرفته شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در پایان به پرورش دانش‌آموز نقاد اشاره کرد و گفت: باید در مدارس بستری فراهم شود تا دانش‌آموزان جرأت نقد کردن مسئولین و مدیران را داشته باشند.

به گزارش‌ ایسنا، محمدحسین مقیمی استاندار استان مرکزی نیز در این مراسم عنوان کرد: در استان مرکزی شاهد حضور 226 هزار دانش‌آموزی هستیم که آینده‌سازان این کشور به حساب می‌آیند.

وی عنوان کرد: دانش‌آموزان بواسطه تعلیم و تربیت باید قدم در راهی بگذارند که باعث عزت و سربلندی کشور شوند.

مقیمی به وظیفه خطیر معلمین اشاره کرد وگفت: آنان با تلاش و فعالیت سعی دارند تا دانش‌آموزان و نوباوگان امروز را برای ایران اسلامی فردا آماده کنند.

مقیمی اظهار کرد: همه مسئولینی که امروزه در گوشه گوشه کشور مشغول فعالیت هستند روزی دانش‌آموزان همین مدارس بوده‌اند که بواسطه آموزش معلمین آن روزگار توانسته‌اند امروز کشور را اداره کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله یک عنصر موثر در پیشرفت تحصیلی فرزندان را هم بخوانید.

وی خاطرنشان کرد: آموزش‌ وپرورش ثمره تلاش معلمین در حوزه‌های آموزشی و تربیتی است.

مقیمی اولویت دادن به آموزش و پرورش را سنگ بنای پیشرفت و ترقی کشورهای پیشرفته جهان دانست و گفت: امروزه در نظام جمهوری اسلامی ایران برای آموزش و پرورش اهمیت بسیاری قائل هستیم و کارکردهای این سازمان در رأس امور قرار دارد.

وی به توسعه مدارس عشایری، روستایی در کشور اشاره کرد و گفت: بواسطه تلاش‌های بی‌دریغ مسئولین آموزش و پرورش شاهد رشد و توسعه مدارس روستایی و عشایری هستیم.

مقیمی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید قدردان معلمین و مسئولینی باشند که با فراهم کردن محیط آرام و سالم راه را برای تعلیم و تربیت آنان بازکرده‌اند افزود: توسعه و پیشرفتی را که در کشور شاهد آن هستیم نتیجه و ثمره فعالیت این عزیزان است.

استاندار استان مرکزی در ادامه از زحمات و سرمایه‌گذاری خیرین مدرسه‌ساز تشکر کرد و گفت: این عزیزان با سرمایه‌گذاری و فراهم‌کردن امکانات، دولت را در تجهیز و ساخت مدارس یاری کرده‌اند.

مطالعه مقاله
دانش آموزان را بدون صبحانه به مدرسه نفرستید هم مفید است.

وی تأکید کرد: امروزه کشور نیازمند توسعه علمی دانش‌آموزان است، بنابراین آنان با فراگیری علم باید اساس این امر را در جامعه فراهم کنند.

مقیمی به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص علم‌آموزی اشاره کرد و گفت: ایشان به همه مسئولین توصیه کرده‌اند که تلاش جدی در این خصوص داشته باشند.

براساس این گزارش، شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز با تأکید بر اینکه علم‌آموزی ضرورت است عنوان کرد: این امر با سختی همراه است و دانش‌آموزان با پشت سر گذاشتن این سختی به آینده امید داشته باشند.

وی بیان کرد: با احترام متقابل بین معلمان و دانش‌آموزان می‌توان جوی سالم و آرام را در محیط مدارس داشته باشیم.

پیشنهاد می شود مقاله
تأثیر منفی برخی نوشت افزارها بر خط دانش آموزان را هم بخوانید.

فولادوند اشاره کرد: برای هر کاری باید هزینه‌ای پرداخت و هزینه کسب علم، حذف آسایش زمان فراغت و بیداری صبح است.



تغذیه مقوی برای مغز دانش‌آموزان



تأثیر بازخورد بر یادگیری دانش آموزان


آمار بازدید: 1614 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image