ارتباط مستقیم با 30568 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی کیف مناسب دانش‌آموزان چه مشخصاتی دارد؟

کیف مناسب دانش‌آموزان چه مشخصاتی دارد؟

به اشتراک گذاری

کیف مناسب دانش‌آموزان چه مشخصاتی دارد؟ - یک فیزیوتراپ نسبت به عوارض حمل طولانی مدت کیف‌های دستی و شانه‌ای سنگین وزن هشدار داد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چرا دانش آموزان به درس ریاضی علاقه ندارند

دکتر مرتضی عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه کرمانشاه، کیف‌های کوله‌ای را بهترین نوع کیف برای دانش‌آموزان دانست و گفت: این کیف‌ها باید طوری انتخاب شوند که پهنای بند آنها به اندازه کف دست باشد؛ چراکه این پهنی بند سنگینی و وزن کیف را در قسمت بیشتری از شانه تقسیم می‌کند.

این فیزیوتراپ افزود: همچنین باید جنس کیف طوری باشد که قسمت پشت بدن تهویه لازم را داشته باشد و بهتر است از انتخاب کیف‌های پلاستیکی خودداری شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان به هنگام انداختن کیف‌های کوله‌ای باید بند آن را طوری تنظیم کنند که کیف روی مهره‌های پشتی قرار گیرد و شانه‌ها را به عقب بکشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله
دانش آموزان را بدون صبحانه به مدرسه نفرستید را هم بخوانید.


عزیزیان وزن استاندارد کیف را متناسب با جثه دانش آموزان متفاوت دانست و اظهار کرد: بهتر است دانش آموزان وسایلی را که هر روز در مدرسه با آن سر و کار دارند را در کمد مدرسه بگذارند و تا حد امکان با کیف سبک در مسیر مدرسه و خانه تردد کنند.

این فیزیوتراپ اولویت دوم در انتخاب کیف را کیف‌های شانه‌ای و دستی دانست و اظهار کرد: در حمل این نوع کیف‌ها باید آنها را شانه به شانه و یا دست به دست عوض کرد تا آسیبی به قسمت‌های دست و شانه وارد نشود.

وی تصریح کرد: در انتخاب این نوع کیف‌ها نیز باید کیف‌هایی انتخاب شود که بند آنها پهن بوده و فشار آنها بر روی شانه و دست افراد تقسیم شود.

مطالعه این مقاله هم مفید است: تأثیر منفی برخی نوشت افزارها بر خط دانش آموزان

به گفته عزیزیان حمل این نوع کیف‌ها در صورتی که سنگین بوده و طولانی مدت حمل شود، احتمال پارگی تاندون‌های شانه را به دنبال خواهد داشت.


آمار بازدید: 418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image