ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان چگونه انگلیسی را به سرعت یاد بگیریم

چگونه انگلیسی را به سرعت یاد بگیریم

به اشتراک گذاری

یادگیری زبان انگلیسی به دلیل وجود قوانین متنوع و استثنائات آن یک مبارزه طلبی یا چالش است. بهترین راه برای یادگیری انگلیسی این است که به آن گوش کنید و کلماتی که می شنوید را تکرار کنید. تکرار مداوم،کلید به خاطر سپردن کلمات در زبان انگلیسی است. شما خواهید آموخت که چگونه انگلیسی را به منظور یادگیری مکالمه سریع آن بخشی از کار روزانه خود قرار دهید.

1- چگونه: الفبای انگلیسی را یاد بگیرید. از دوستتان بخواهید تا شما را در نوشتن حروف انگلیسی روی کارت های شاخص یاری کند. شما باید هر حرف را روی یک کارت بنویسید. کارت ها را قاطی کنید و حروف را نام ببرید و از دوستتان بخواهید تا در تلفظ حروف کمکتان کند و از شما امتحان بگیرد.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی بهترین راهکار برای یادگیری سریع زبان



2-از فیلم های آموزشی برای یادگیری زبان استفاده کنید. می توانید به صورت رایگان فیلم های آموزشی زبان را در یوتیوب مشاهده کنید. فیلم های آموزشی از ساده برای مبتدی ها تا پیشرفته سطح بندی شده اند.

۳- از خودتان درحالی که انگلیسی صحبت می کنید فیلم بگیرید سپسآن را مشاهده کنید و با آن تمرین کنید. به عنوان سرگرمی می توانید با یکی از دوستانتان یک مکالمه ساده داشته باشید و از آن فیلم بگیرید. هر روز فیلم ها را نگاه کنید و عباراتی که می شنوید را تکرار کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
راهکارهایی برای آموزش سریعتر زبان انگلیسی در زمان کم را هم بخوانید.


۴- یک معلم خصوصی بگیرید. یک استاد راهنما می تواند قواعد زبان را یک به یک به شما آموزش دهد تا سبب درک بهتر شما از آن گردد. همچنین می تواند به شما نوشتن و صحبت کردن را بیاموزد. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید: تدریس خصوصی زبان انگلیسی

۵- فیلم ها را با زیرنویس انگلیسی نگاه کنید. هنگامی که یک فیلم را به زبان خود نگاه می کنید از زیرنویس انگلیسی استفاده کنید تا ارتباط زبان خود با انگلیسی را درک کنید.

۶ - از هر فرصتی برای انگلیسی صحبت کردن استفاده کنید. شما ممکن است هنگام صحبت کردن دچار اشتباه شوید اما این طبیعی است. شما نیاز دارید هراندازه که امکان دارد تمرین کنید تا بتوانیدانگلیسی را به سرعت و روان صحبت کنید.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
چگونه در مدت کوتاه انگلیسی یاد بگیریم

نکات و هشدارها

از دوستان و اعضای خانواده خود بخواهید تنها انگلیسی صحبت کنند.

منبع: eHow.com

پیشنهاد می کنیم مقاله
آموزش سریع قواعد و گرامر زبان انگلیسی را هم بخوانید.


آمار بازدید: 1398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image