ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله کنکور کنکوری‌ها چگونه نوروزی آرام داشته باشند؟

کنکوری‌ها چگونه نوروزی آرام داشته باشند؟

به اشتراک گذاری

کنکوری‌ها چگونه نوروزی آرام داشته باشند؟ - کارشناسان آموزش کشور برای استفاده بهینه داوطلبان آزمون سراسری، توصیه‌هایی را مطرح کردند که داوطلبان با به کار بستن این توصیه‌ها آزمونی موفق را پشت سر می‌گذارند.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی کنکور

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، تعطیلات دو هفته‌ای نوروز برای برخی افراد تعطیل نیست و شاید کاری‌ترین روزهای سال نیز به شمار رود.

داوطلبان کنکور نیز جزء آن دسته از افراد هستند که در تعطیلات نوروز نه تنها تعطیل نیستند بلکه باید این زمان را بهترین فرصت برای مطالعه و مرور درس‌ها دانسته و از تعطیلات نهایت استفاده را برای درس ‌خواندن ببرند.

تعطیلات دو هفته‌ای نوروز برای کنکوری‌ها حساس‌ترین روزهای سال است زیرا داوطلبان کنکور پس از تعطیلات عید مهلت زیادی برای مرور درس‌ها و تمرین بیشتر تست‌زنی ندارند.

البته حساسیت روزهای نوروز برای داوطلبان کنکور به این معنی نیست که آن‌ها در روزهای تعطیلات نوروز فقط و تنها فقط درس بخوانند و استراحت و تفریح را بر خود حرام کنند.


پیشنهاد می کنیم مقاله چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم را هم بخوانید.

برای آنکه کنکوری‌ها بدانند چگونه می‌توانند در نهایت آرامش و بدون استرس و فشار روحی و جسمی، به درس‌هایشان رسیدگی کرده و استراحت و تفریح نیز داشته باشند با با کارشناسان آموزشی صحبت کردیم تا توصیه‌هایی را به کنکوری‌ها داشته باشند.

- می‌توانید 3 روز کامل را در این 15 روز، برای خودتان تعطیل کنید و در آن سه روز، فقط به استراحت و تفریح در هوای دلچسب بهاری و مهمانی و تمدد اعصاب بپردازید.

در این سه روز، به هیچ عنوان مطالعه نکنید، بازی فکری و بحث و جدل نداشته باشید، بیشتر به فعالیت‌های فیزیکی و گفتن و خندیدن و ورزش و تحرک سبک و استفاده از هوای بهاری بپردازید.

مطالعه مقاله
چگونه درس بخوانیم برای کنکور هم مفید است.

- ممکن است در دیدوبازدیدهای عید، به فامیل و دوست و آشنایانی که پشت کنکوری هستند، برخورد کنید، مواظب باشید برخورد و صحبتهای آنها، شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

- یادتان باشد که این دوره فقط دو هفته است و نباید انتظار داشته باشید که تمام کارها و مطالعات عقب افتاده را بتوانید در این دوره، انجام دهید.

- بهتر است در این دوران، همه دروس را در برنامه خود داشته باشید و فقط به یک کتاب خاص نپردازید.

- اگر فارغ التحصیل هستید و تا قبل از عید، یک دور، همه ی دروس خود را خوانده‌اید، بهتر است در این ایام تست بزنید و با تحلیل پاسخ‌های تشریحی، خودتان را برای مرور کلی بعد از عید، آماده کنید.

پیشنهاد می شود مقاله
مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان را هم بخوانید.

- سعی کنید در این ایام تعطیل، تنظیم خواب خود را به هم نزنید؛ شب تا دیروقت بیدار نمانید و صبح‌ها تا ظهر، خواب نباشید.

- یکی ازمهم‌ترین آفت‌های عید تماشای بدون برنامه تلوزیون است. پس سعی کنید به هیچ وجه تلوزیون را بدون هدف روشن نکنید و بعد از اتمام برنامه مورد نظر خود به سرعت تلویزیون را خاموش کنید.

مشاهده لیست مدرسین کنکور:
تدریس خصوصی کنکور



کاملا رایگان دانلود نمائید: تست کنکور تمام رشته ها


آمار بازدید: 857 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image