ارتباط مستقیم با 30601 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام کار پاره وقت-نیمه وقت تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت

تدریس خصوصی، بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت

اگر در جستجوی یک کار پاره وقت و نیمه وقت و یا حتی بهترین کار و شغل پاره وقت دانشجویی و ... هستید تدریس خصوصی را به شما پیشنهاد می کنیم. دلایل زیر نشان می دهد که تدریس خصوصی بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت است.

- درآمد بالای تدریس خصوصی: کار تدریس خصوصی به نسبت بسیاری از کارهای پاره وقت و نیمه وقت دیگر درامد خوب و بالایی دارد. اگر در زمان تحصیل دانشجوی خوبی بوده باشید و دروس را خوب بلد باشید، برای حضور در کلاسهای تدریس خصوصی لازم نیست زمان زیادی را به مطالعه اختصاص دهید و در نتیجه درآمد تدریس خصوصی به نسبت زمانی که از شما می گیرد بسیار خوب است. در بسیاری از شرکتهای خصوصی و دولتی برای کارهای پاره وقت مبلغ بالایی نمی پردازند ولی درامد کار تدریس می تواند از کار اصلی خودتان هم بیشتر شود.

- انعطاف زمانی کار تدریس: مزیت بسیار خوبی که کار تدریس خصوصی دارد این است که انعطاف زمانی بالایی دارد. به این معنی که زمان برگزاری کلاسها را خودتان می توانید تعیین کنید. به این ترتیب با کار اول و کار اصلی شما تداخل پیدا نمی کند. کارهای پاره وقت و نیمه وقت دیگر به این شکل نیستند. شما اگر بخواهید در شرکت یا موسسه ای به صورت پاره وقت کار کنید، چارچوب و قوانین خاص خودش را دارد و ممکن است با ساعت کاری کار اصلی شما و یا با درسها و کلاسهای اصلی خودتان (اگر دانشجو هستید) در تداخل باشد. کلاسهای تدریس خصوصی را می توانید در زمان مناسب با شاگردتان هماهنگ کنید و برگزار نمائید.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت یا تمام وقت، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغات تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا تابستان 96 بیش از 16300 مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی آگهی درج کرده اند. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به نزدیک 30000 بازدید در روز هم رسیده است. برای درج آگهی تدریس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید (حتما بخوانید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده). برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی در این وب سایت آگهی ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.

- قابلیت انجام تدریس خصوصی برای همه: انجام بسیاری از کارهای پاره وقت و نیمه وقت در شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی و ادارات ممکن است به تخصص نیاز داشته باشد. یکی از دلایلی که کار تدریس خصوصی را در رده بهترین کارهای پاره وقت و نیمه وقت قرار می دهد این است که هر شخصی می تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد. شما می توانید در زمینه دروسی مانند ریاضی، فیزیک، زبان و یا دروس تخصصی رشته خودتان تدریس خصوصی را انجام دهید. البته برای موفقیت در کار تدریس و ادامه پیدا کردن کلاسهایتان باید با آمادگی در کلاس درس حاضر شوید. ولی به هر حال هر شخصی اگر بخواهد می تواند به صورت پاره وقت یا تمام وقت در زمینه تدریس فعالیت داشته باشد.

-افزایش درآمد تدریس خصوصی: شما اگر در یک شرکت یا موسسه به صورت پاره وقت یا نیمه وقت فعالیت داشته باشید، درآمد بالایی نخواهید داشت و در ضمن چون معمولا کارهای نیمه وقت به صورت موقت و محدود مد نظر است، درآمد شما افزایشی هم پیدا نمی کند. همانطور که گفته شد، درآمد کار تدریس خصوصی از بسیاری از کارهای نیمه وقت و پاره وقت دیگر بالاتر است. در ضمن، اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما از نحوه تدریس شما رضایت داشته باشند، به تدریج می توانید هزینه کلاسهای خصوصی و در نتیجه درامد خودتان را افزایش دهید. اگر در تدریس خصوصی موفق باشید و شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید، برای کلاسهای شما مبالغ بالاتری را هم پرداخت خواهند کرد. راهکار دیگری که برای افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی وجود دارد افزایش تعداد شاگردهایتان است. مقاله چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم : نحوه جذب شاگرد خصوصی را در این زمینه مطالعه کنید.

با توجه به موارد گفته شده، تدریس خصوصی بهترین کار پاره وقت و نیمه وقت و یا حداقل یکی از بهترین شغل های نیمه وقت است. بسیاری از مدرسین حتی به عنوان شغل اصلی روی تدریس خصوصی حساب می کنند و درآمدهای بسیار خوبی دارند. اگر شما هم قصد دارید در کنار کار اصلی خودتان و یا در کنار تحصیل و درس خودتان و یا حتی به عنوان کار اصلی از تدریس خصوصی درآمد خوبی بدست آورید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 916 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image