ارتباط مستقیم با 30585 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس خصوصی خرداد 96 و تابستان 96

دعوت به همکاری تدریس خصوصی خرداد 96 و تابستان 96

از علاقه مندان به تدریس خصوصی در خرداد 96 و تابستان 96 ، مدرسین و اساتید تدریس خصوصی و دانشجویان فعال در زمینه آموزش و تدریس در منزل دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و اموزش در منزل در خرداد 96 ، تیر، مرداد و شهریور 96 به جمع مدرسین بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران (ایران مدرس) بپیوندید. سایت ایران مدرس (همین سایت) تا تابستان 96 بیش از 16300 مدرس ثبت نامی دارد. با درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت متقاضیان تدریس به صورت مستقیم با خود شما در تماس خواهند بود.

برای درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و در ادامه پس از ثبت نام آگهی تدریس خصوصی خودتان را درج نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس که در این وب سایت آگهی تدریس خصوصی رایگان و یا ویژه ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بیش از 28000 بازدید روزانه دارد. در سایت ایران مدرس بیش از 10000 مطلب آموزشی ثبت شده است. برای درج آگهی تدریس موثر مقاله 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده و برای کسب اطلاع در زمینه چگونگی فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در تابستان مقاله کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان را مطالعه کنید.

جذب شاگرد از طریق ثبت آگهی تدریس خصوصی بسیار مفید و موثر و به صرفه است. اولا متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با خود شما در ارتباط خواهند بود و خود شما را خواهند شناخت. هیچ واسطه ای در کار نیست و ترمها و سالهای بعد اگر بخواهند کلاس خصوصی بردارند و اگر شما به اندازه کافی خوب عمل کرده باشید، دوباره با خودتان در تماس خواهند بود. به این ترتیب در طی دو سه سال تعداد شاگردهای شما و در نتیجه درآمد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. فایده ی دیگری که این نوع جذب شاگرد دارد این است که اگر خوب تدریس کنید و کاری کنید که شاگردهای شما از طریق کلاسهای تدریس خصوصی شما به نتیجه مورد نظرشان برسند، شما را به دوستان و فامیلهایشان هم معرفی خواهند کرد. به این ترتیب دوباره تعداد شاگردهای شما افزایش خواهد یافت. اگر به جای جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی خودتان به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید (برای مطالعه در زمینه روشهای مختلف جذب شاگرد مقاله راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی را بخوانید)، قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی را خودتان تعیین خواهید کرد (برای مطالعه در زمینه قیمت و نرخ کلاسهای خصوصی مقاله قیمت تدریس خصوصی را بخوانید). به این ترتیب به تدریج که کار شما بهتر می شود و تعداد شاگردهایتان هم افزایش می یابد می توانید قیمت کلاسها را افزایش دهید و درامدتان بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر خوب تدریس کنید شاگردهای شما حاضر خواهند بود مبلغ بالاتری هم به شما بپردازند. در ضمن، در تابستان تقاضا برای تدریس خصوصی محدود خواهد بود و آموزشگاههای تدریس خصوصی فقط به مدرسین ثابت خودشان شاگرد معرفی می کنند و اگر شما می خواهید کار تدریس را شروع کنید شانس کمی برای جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها خواهید داشت. نکته آخر اینکه اگر خودتان شاگرد جذب کنید و آگهی تدریس خصوصی ثبت کنید، کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید در صورتیکه در حالت جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها 30 یا 40 درصد مبلغ دریافتی را باید به آنها بپردازید. برای جذب شاگرد در خرداد 96 و تابستان 96 و سایر ایام سال، فرصت درج آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است را از دست ندهید.


آمار بازدید: 538 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image